..:: keMbali n0rmaL ::..

alhamdulillah... start esok aku dah boleh stay kat bilik aku sendiri.... hurmmm bahagianya (walaupun room mate still batuk2 n selsema) .. aku memang nak sangat balik ke bilik... sebabnya keselesaan hanya di bilik sendiri jew.. dengan barang2 sendiri.. walaupun semewah mana barangan orang lain... memang dah lama aku nantikan saat untuk pulang ke bilik walau pun tempoh kurantin blok aku akan tamat hujung minggu depan .... hihihi.. ( buat kepala sendiri balik blok).. hahaha...

tadi aku dah start masuk bilik.... kemas2 bilik apa yang patut.... segala suiz lampu, kipas n tombol pintu semua aku sembur anti bacteria DETTOL...( yang sememangnya aku pelanggan setia dettol, hampir smua produk dia aku ada) sekali dengan pili tandas n tandas2 skali aku cuci dengan dettol.. hahaha... bilik pantri jew aku tak sempat nak simbah dettol cz dah abis satu botol aku guna utk cuci termasuk la pakai aku... ( bilik pantri sempat cuci batang paip jew..) hohoho... bak kata kawan sebelah bilik... kalau boleh mau jew aku cuci satu blok 2 dengan dettol... DETTOL memang teman setiaku... hihihi...

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...