pE hAl deNgan aKu niE????


Argghh.... tension nyer... kuliah dah start buka esok.... asgmt and report satu aper pun x siap agi.... cam mana nie formula pun aku x faham cam mana nak guna, nie kan pula nak buat pengiraan... mati la aku cam mana aku nak siapkan asgmnt aku yang satu nie... asal tanya jew smua org RELAX, x buat agi... amboi mudah nyer diorg cakap... x tau ker hari rabu nie dah nak kena antar... banyak agi kerja lain nak kena buat, boleh agi nak relax2... tension nyer....

huhUuuhUu.... mengapa erkk?? mengapa ini semua harus terjadi... malas aku pun semakin menjadi-jadi sejak 2 3 ari nie... malas nak buat semua kerja... sebabnya aku x faham dan automatik jadi tak berminat dengan semua kerja dan last skali, internet la aku layann.... huhuhuh....

Astafirullah al azim... aku x tau apa nak jadi dengan diri aku nie... rasanyer smua iblis dah kena rantai, tapi diri aku x sedar-sedar ahi nak jadi budak baik... semakin malas ada la... WAKE UP 222... sedar dari mimpi nyata.... bangun BUAT YANG TERBAIK... kata nak dapatkan anugerah DEKAN sem nie... kalau malas-malas cam nie cam mana nak berjaya... WAKE UP... buat yang terbaik.... ingat!!! persaingan sentiasa berdiri megah dihadapan kalau aku masih tidur nyenyak disini... selesaikan kerjamu dengan segera... fokus study... cita2 n impian d hadapan...

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...