Alhamdulillah...

hurmmm... akhir berlalu la sudah minggu penyeksaan bagiku... iaitu minggu nie... lepas nie kelas lagi 2 ari relax la sikit....
hurmmm.. penat tau minggu nie... dengan kelas, exam, report, asgmnt dan sebagainya menyebabkan sepanjang minggu nie aku jadi nokturnal.... kalah beruang sampaikan kekadang aku x tidur langsung untuk buat benda-benda nie semua.... tapi pasnie relax la sikit aku...

tadi beru jew lepas abis second test untuk impak persekitaran.... soalan boleh la tahan... tapi nota dia aku x tahan cz tebal sangat dan menyebabkan semalam aku x tidur cz nak habiskan pembacaan semua topik yang masuk... huuhhu... tapi alhamdulillah, hari nie semua dah selesai.... tinggal la lagi kerja-kerja yang bakal membuatkan aku semakin buzy selepas raya nie...

raya mungkin lagi 4 ari... namun bagi aku memang x raya kot... tugas memang dah tersusun rapi... terutama dua minggu selepas raya... dengan pembentangan projek kumpulan, trip amali lagi, and tadi aku baru jew dapat tugas baru.... tetiba jew aku kena manage program untuk majlisari raya jabatan.... waduh..waduh.. tambah agi beban aku di sini... tapi x pe aku akan cuba buat yang terbaik... walaupun agak buzy kalau nak diikutkan... tapi ingat nie tahun akhir bagi aku dan after nie dah cuba nasib kat lain lak... better i'm try la....




Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...