bILerMANUSIAdahJADInoctunal...

0h Tidakkk!!!!.... ini satu perkara yang perit selalu aku lalui.... mana x nyer biler, seharian dah berpenat dengan kuliah dan amali.... conform2 la balik kelas jew terus tidur... cz badan rasa penat sangat... mata lak dah ngantuk sangat bak kata pepatah kitorg katil dan bantal sentiasa memanggil.. huh.. memang x tahan mata menahannya...penat... pastu apa agi... malam nyer akan mengalami masalah ler... tak boleh nak tidur sampai kew pagi...

huh... satu masalah serius yang tak dapat nak di bendung.... kalau time ada asgmnt dan dekat dgn exam, masalah nie memang aku x kisah.. best agi ada la.. senang nak buat kerja n study... tapi kalau tiba jew time ada function, mati gak aku ... puas akuberguling kesana kemari... susah sangat nak lelapkan mata... x cukup dgn 2 pusingan jam, sudut 360 darjah semua aku dah buat x blh nak tidur gak... klu nak study jangan mimpi la... mata dah penat, badan dah letih.. tapi mata x nak lelap... susah gak 2 masalah serius... dah akhir sekali terpaksalah membuat keputusan supaya jgn tidur agi... buat ler apa2 kerja yang patut sementara menanti mata mengantuk...

impak dari masalah nie... hampir keseluruhan kuliah dan amali... aku kelewatan .... Aaaaa... tidakkk.... sebabnya x sedar jam berbunyi... malu nyer aku... dah dua kali masuk kelas lewat... huhuu... dan bebudak kelas aku pun sering tnya pesal aku asyik g lewat jew ke kelas wlupun baru 2 kali aku kelewatan ke kelas( sebabnya teramat lewat.. huhuhu)




p/s : maaf yerk kekawan.. cz aku lewat ke kelas... sori sesangat..(tp aku x berani nak janji utk x bangun lewat cz, benda 2 jadi time aku x sedar...) tapi aku akan cuba untuk tidur awal supaya aku dapat bangun awal....ok... ( jatuh metality aku sebagai student cemerlang.... hhuhuhu sbb kes nie jew..huhuhuhu)

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...