studY.. eXAM... n... maK


huhuhu... sok ada exam survey... cam biasa la aku... lewat2 malam baru nak study .. awal2 jgn harap nak buka buku... ada jew kerja nak buat...tidur la, chat la baca akhbar ler.. surf internet lew bagai la... lewat2 baru nak muncul feel nak baca buku ( konon nak cari time yg blh nak absorb semua yg aku baca)... pastu sok comform2 pergi exam dgn mata yang macam panda cz x cukup tidur malam....huhuh...

bukan aku nak berbangga atau apa... tapi nie memang dah menjadi tabiat aku( memang x bagus pun untuk kesihatan).. aku akan tidur dulu lepas maghrib... pastu dalam kul 10 or 11 aku bangun la.. pas mandi aku akan start study, sampai la takat mana mata mampu bertahan... selalunya sampai 5.30pagi la standard.. cz sempat nak solat subuh sekali... conform2 kalau dalam kul 4.00 aku tidur akan hanyut nyer n hilanglah subuh aku..

sekarang nie aku tengah mengumpulkan semangat nak study.. cz dah banyak sgt aku dah mengarut tadi... jadi bersemangat balik la nak study... tapi cam biasa la.. sebelum exam aku akan call mak aku dulu...huuuhhuhu...( minta restu) minta tolong juga dia usahakan disamping aku berusaha ( doakan untuk diri sendiri dan study) ... restu ibubapa tu penting, apa tah agi biler kita mesih dibawah jagaan mereka... dan sememangnya la aku x kan miss nyer, kalau exam jew aku mesti akan call mak aku bagi tau kata exam... supaya tenang sikit kita nak jawab soalan esok... (bagi aku mak aku lah sumber ketenangan jiwa aku.... baik suka duka, sedih gembira , pahit manis semua aku akan gtau dier... klu mak nasihat 2 rasa tenang sikit hati... terutama biler di kejauhan nie...)

hurm... ok la cukup setakat nie jew dulu untuk ari nie... cz nanti x sempat lak aku nak study abis semua subjek aku sok... ok .... doakan aku berjaya yerk esok... dan aku berharap sangat aku dapat jawab yang terbaik esok...INSYA-ALLAH...
ASSALAMUALIKUM.....

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...