hati yang hancur...

huuh.... hatiku agak hancur sikit dalam keadaan sekarang.... maaf kawan-kawan dengan apa yang terjadi... sebab majlis terakhir yg kita handle agak hancur.... maaf silap aku sebab x ambil berat tentang beberapa perkara.. cz terlalu fikirkan satu part dan abaikan beberapa part yang lain....
berkaitan dengan majlis ... mungkin aku terlalu pandang mudah sehingga aku abaikan beberapa aspek... teks ucapan sepatutnya aku check dulu... persembahan dan sebagainya mungkin aku perlu ambil berat tetapi aku abaikan...
aku jz fikir ttg masakan... aku benci... aku benci... aku benci... aku benci dengan diri aku sendiri... aku x berminat lagi untuk mewujudkan malam nie... aku x suka ......

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...