raya oh raya

Tiga minggu nie betul-betul minggu yang agak buzy bagi aku... macam-macam aku kena buat dengan tugas sebagai pelajar and kelab... banyak yang aku perlu settle program, projek, agsmt, triap, exam, present dan bagai la yang menyebabkan keadaan aku kekadang jadi blurrr.... x tau nak buat yang mana satu..... map lagi x siap... huh cukup tension...

kait pula dengan program aku... x tau la macam mana... kalau ikutkan memang aku nak yang perfect la because it the last programme we handle... and after that, dah x de lagi kot... sebabnya kami dah turun tahta... jadi rakyat biasa jew jz join the program..

nie adalah first time aku jadi pengarah program, handle majlis gabungan DEEPARAYA... memang aku takut sangat... mula-mula tue aku ingat majlis biasa2 jew... jadi aku on je la, walaupun dalam hati masih ragu-ragu, boleh kew aku handle program nie dan masih agi nak x nak untuk handle...

tapi setelah di fikirkan balik, aku on jew la... memandangkan memang aku kurang bab handle majlis walaupun aku berjawatan dalam kelab jadi, aku setuju jew... walaupun memang beban akan datang .... dan sekarang apa yang aku fikir sebelum nie memang x betul.... majlis nie dah x jadi macam majlis yang simple pada anggaran aku.... siap kena meeting dengan ahli jabatan agi... kalahkn program besar-besar pula....

cukupla dengan tue... pastu dengan ajk2 pun kekadang memang memeningkan kepala aku jew... pas kat cnie jap sna jap... huh.. tolong la.... aku rasa kalau aku ada kuasa macam naruto... memang aku dah pecah2kan badan aku banyak2 bahagaian biar aku jew la yang buat... dah banyak sangat songehnyer kan... aku yg settle kan...

namun walaubagaimanapun.... terima kasih yang banyak bagi sokongan kat majlis nie( cz yg byk songeh 2 yg x buat kerja sgt pun... songeh jew lebih... kerja nyer aku x nampak agi) cz kalau tanpa korang semua majlis nie x akan berjalan seperti yang dirancangkan.. sama-sama la menjayakannya pada 17hb nie bersama... JOM DEEPARAYA...

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...