teddy monkey

assalamualikum....
chat smua.. al- maklumlah baru keluar dari hutan... nak tau gak cam mana keadaan yang laen... uhuu....

bercerita mengenai baru keluar hutan nie... hurmm.. biasa la.. lama x jumpa kawan2 kat kolej n rakan2 lepak kat bilik.. rindu lak biler dah tiga ari tak menjenguk... jadi semalam aku n seorang kawan agi, cam biasa lak g melepak bilik seorg kawan nie... lama x jumpa memandangkan x sempat nak g bilik cz asyik masuk utan jew...

tp ap yang special nyer time ktorg g melawat dier adalah....jeng3x...

3 ekor yang cute di situ nie satu teddy monkey yang baru dan comel... aku jz tengur jew n tetiba dier bagi dua ekor teddy monkey kat aku and salah satu nyer untuk kawan aku sorang agi nyer sarah...comel x teddy monkey nie.. shei2x..

n now, ktorg ada teddy monkey yang sama... sorang satu.. terima kasih nisa... monkey nie aku akan jaga elok-elok... n akan menjadi kenangan selalu...

sekarang teddy bear aku pun ada teman..uhuuhuh...

p/s> x pernah2 aku minat bear2 nie .. sejak 2 menjak aku masuk U nie jew terminat dengan benda2 alah nie... impak dari pengaruh kawan2 yang hmpir keseluruhan ad bear dlm bilik... uhuhu.. mmg cepat terpengaruh... hihiih.. biasa la kan...

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...