dairi n blog

hello blogger... hello.. hello.. n hello!!
nak tau ari nie ak happy sangat-sangat... sebabnya ak dah abis semua kerja bagi semester nie..
tamat sudah dunia ak di Diploma... n pasnie tunggu lak nasib macam mana di Degree nanti pula..

sebenarnya bukan topik nie ak nak cerita sangat.. hurmmm.. ap yerk???

actually tadi ak terbaca satu blog.. n ak sangat2 suka dengan blog dier sebenarnya.. menyebabkan ak akan selalu ikut kalau-kalau dier ad update dier punya blog..

n isu yang ak baca hari nie adalah isu DAIRI....



kan dah kata!!!! uhu~~ asal???? kenapa???
sebab sebelum nie ak pernah terfikir... orang yang suka tulis blog nie.. mesti dier suka tulis dairi.. x pandai bercakap dan ingin meluahkan sesuatu... ada banyak perkara yang di pendamkan .. akhirnya penulisan adalah cara termudah melepaskan perasaan yang terpendam.. sebabnya tulisan tak akan mengkhianati kita.. kecuali lah ada yang terbaca..

hari ini ternyata kenyataan ak betul ... daripada hasil yang ak baca dari satu blog nie.. wahaha3..

tp 2 mungkin untuk sesetengah orang la.. x semua.. ok jangan marahkan saya... saya jz katakan untuk sesetengah orang sahaja... kekadang ad yang menjadikan menulis sebagai hobi harian atau sebagainya.. dan ad yang takut pada kutukan dari penulisannya...

tapi apa-apa pun enjoy with u life... biar apa pun comment dan kritikan orang... biarkan sahaja dan anggaplah sebagai sesuatu yang membina.. sebabnya kita tak ada langsung kerugian daripada kritikan tersebut bergantung kepada kita sendiri mampu menerima atau tidak..
kalau tak boleh terima jz abaikan~~~

janji hidup tiada kedukaan.....



p/s:: cam ak juga.. yang agak kurang pandai berkawan.. hanya my lappy jew kot yang mampu menjadi teman setia selamanya.. tue yang sedih kalau dier x de.. uhuuu~~

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...