::edit lagi::

hurhhh.. hari nie ak rajin mengedir ak nyer blog.. nak tau knp??? ntah aku pun x pasti... nak kata x ada kerja sangat pun.. bersepah kerja ak kena buat... sedangkan rumah baru jew lepas kenduri korban tadi.. banyak pingan mangkuk nak kena basuh.. n rumah nak kena simpan.. sempat gak ak mengedit blog..

hihihi... cz sebab ak terlebih rajin tadi.. lepas jew aku tolong akak aku kemas ap yang patut.. aku mengadap la lappy.. then dier panggil agi.. aku buat.. then pastue ngadap lappy agi.. (hhhah.. saja jew buat orang tension..macam x de waktu laen dah kan.. nak buat benda mengarut nie..) lepas semua benda dah siap kemas.. basuh dan 'terap' (mean keringkan pinggan).. lepas manghrib aku mengadap balik lappy.. sampai la sekarang..

abis sudah ak mengarut di situ.. skrg back pada ak nyer kerja mengedit.. hah.. utk pengetahuan tuan2 n puan2.. nie kali ke4 blog ak berubah wajah.. sejak dari 1 ogos 2010.. (tarikh lahir blog nie.. kira 4 kali tukar baju la..)  first baju .. hitam dengan gambar rama2.. second.. putih, biru dengan burung helang... thirth.. warna cerah.. dengan bunga2.. then yg kali nie... ak tukar pada hitam balik.. (semua pertukar tue berlaku dalam 2, minggu nie juga).. dan mungkin lepas nie lambat sikit ak nak tukar kepada wajah baru pula...

sebabnya kali nie aku rasa sangat puas hati.. dengan template kali nie.. walaupun agak serabut dan semak.. tapi aku puas hati.. n masuk dengan jiwa aku..( mybe sidebar jew.. ak akan edit agi).. cz aku x suka warna cerah.. ntah la kenapa.. ak pun x pasti.. tapi dengan warna hitam nie.. aku rasa jelas jew smua ayat ak nampak.. walaupun agak 'kelam' kata orang utara.. tapi tue yang aku suka..berbanding  template yg aku guna sebelum nie.. rasa suram jew.. ad jew yang x kena.. n nak tulis pun ak tak semangat..

tapi sekarang x agi cz ak dah make up sikit2... supaya sama dengan jiwa aku.. baru la ada mood nak tulis.. walaupun ak pasti .. blog aku nie.. x la secantik blog2 yang laen... comel.. cantik.. kretif.. edit gambar pun lawa2.. cute meut.. x macam blog ak yang sangat semak nie.. tapi aku selesa...

p/s:: harap korang enjoy dengan aku nyer blog yang berwajah baru nie... sekitarnya sangat semak sikit.. then thanks gak buat semua followe n tetamu yang sudi melawat ak kat cnie..thanks korang.. muah~~ haha..

Comments

  1. ak pun suka edit blog
    tros lpe walaupun tgh bz XD
    tuka2 header ke...
    mmg puas ;P

    ReplyDelete
  2. betul2.. sangat suka.. bila dapat buat..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...