:: JOM KEMBARA::

Hai.. semua.. dalam ketenangan petang nie.. tetiba teringin lak ak kongsi dengan korang semua mengenai  kembara.. urmm.. (rajin lak ak bercerita mengenai rekreasi sekarang ek.. lepas paper final malam tue ak x boleh jawab..dalam kata laen nak balas dendam kew??) biasa la.. petang nie aktiviti riadah aku x boleh dijalankan seperti biasa.. cz hujan tadi.. jadi tyme nie jz melepak kat bilik sambil membesarkan badan jew la.. (makan.. uhuh) sambil mendengar sedikit kekecohan diluar tingkap bilik ak nie ( geng blok jebat yang sedang bermain bola)..

back pada tajuk asal.. Kembara.. dengar cam best.. hakikatnyer.. memang best..(kalau kuat stamina n berani terima cabaran.. macam ak.. eh iyer kew?? uhuhu.. perasaan jew tue.. hakikat x de pun) kembara... dah berapa kali ulang?? ok..ok..ok..sebenarnya ak nak bercerita mengenai satu kelab nie.. sangat aktif untuk remaja.. terutama di kampas nie.. nak tau ap ... hah.. kelab tue adalah.. Sekretariat Rakan Muda UPM atau singkatan nyer SRM UPM...  biasa dengar kan.. bagi ak kelab nie aktif juga dalam aktiviti lasak di UPM... selain daripada K3 dan HRAT.. banyak juga aktiviti yang dianjurkan oleh kelab nie.. untuk semester nie.. antaranya green campus oreentering, paintball dan yang terbaru adalah explorasi ke Kem Nur Lembah dan Hutan Lipur Chenderung.. urmm. best kan..

jadi ap agi pembaca blog terutama student upm la... yang baca blog nie.. (cz biler ak  blogwalking ramai gak student upm nie...)  kalau yang berminat dengan aktiviti sukan lasak nie.. join la SRM UPM.. cz banyak aktiviti yang menarik disediakan.. n sapa2 juga yang mungkin bakal study d UPM.. nie info baru untuk korang.. tapi ingat aktiviti koko nie tidak berkredit k.. x termasuk dalam slip exam korang kalau mendaftar masuk pun.. jz suka2.. untuk enjoy...mengisi masa lapang.. n kat sini gak ak sisipkan sekali poster2 aktiviti diorg.. tengok lah..



p/s:: banyak kan aktiviti yang diadakan.. join la.. tapi ingat .. walaupun banyak aktiviti yang kita join.. pelajaran jangan abaikan.. cz motif utama kita masuk uni adalah study .. bukan enjoy k..

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...