:: menjejak ::

bunyi entry aku kali nie.. agak misteri sikit.. tapi x pasti la..  dari pandangan orang laen.. mungkin kedengaran agak biasa.. tapi hakikat yang sebenar.. memang agak misteri.. dan ingin kepastian..

sebenarnya.. sepanjang cuti semester nie.. (masuk hari nie.. dah 7 hari di rumah.. tolak dengan raya.. aku baru sampai rumah.. borak2.. makan kenduri.. bb kena block cz x bayar.. jadi semuanya 5 hari la lebih kurang..) aku asyik mengadap blog jew.. dalam lingkungan 24jam nie... dah banyak blog yang aku tinggal kesan.. (kenyataan tue korang boleh tgk kat ruang tinggal jejak korang.. erti kata laen shout mix la..) aku melawat dan aku baca.. dan sepanjang blogwalking nie juga la.. aku dah meletakkan beberapas enarai blog.. yang wajib aku terjah.. tiap2 malam.. untuk baca entry terbaru dier.. 

dan sehingga la satu malam.. (semalam jew .. benda tue terjadi) tyme aku baca2 blog nie.. aku ternampak satu tempat.. yang di tunjukkan oleh satu blog nie.. (aku sangat suka blog nie.. nak tau nape.. nanti aku ceritakan) tempat tue sangat2 la fimiliar bagi aku.. n the geng.. cz hanya budak2 tertentu jew akan pergi kesitu.. jadi memang boleh detect sangat la siapa kan..???

bab tue sebenarnya x kisah sangat bagi aku.. tapi disebabkan budak nie.. atau dalam ertikata laen.. tuan punya blog tue.. sangat la perahsia tentang identiti dier.. muka dier pun x pernah tunjuk dalam blog.. dan dier selalu menceritakan mengenai perasaan dier dan sebagainya.. menjadikan aku, nak sangat tau tentang dier.. sapa dier.. dan dan bagaimana rupa dier.. (walaupunpada hakikatnyer.. kalau kenal atau jumpa pun mungkin x bertegur..) tapi kemahuan untuk tahu tue tinggi.. ntah susah aku nak nyatakan..

apa yang pasti.. aku nak tengok macam mana budak tue.. sama x hati dier.. atau perwatakkan dier dengan gaya penulisan dier.. biasa la.. kekadang manusia nie.. luar nampak brutal.. tapi dalam hati ada taman kan.. bak kata adnan rempit la.. gaya penulisan dier.. agak sempoi.. tapi dapat menarik hati aku.. sebagai pembaca.. dan nak tau kesudahan cerita dier.. nak cakap dier nie  ad persepsi sendiri pun..  mungkin juga.. cz byk juga pandangan dan pendapat yang diberikan..  nie juga antara penyebab yg menjadikan aku  nak lihat dier yang sebenarnya...

sekarang nie.. aku cuba jejak.. dari entry dier yang pertama dibuat.. sehingga yang terkini dipostkan.. aku buka dan baca semuanyer (walaupun belum habis agi)... gambar lokasi dan link yang boleh dijadikan kelu.. turut aku simpan.. buat penunjuk jalan.. cam mana tuan blog nie sebenarnya.. tapi sepanjang aku ikuti blog nie.. aku x pernah tinggal kesan pun.. untuk tuan punya blog tue... satu jejak kaki pun.. TIADA.. jz sebagai silent reader jew.. n aku pun pasti.. dier pun tak tau.. yang sebenarnya dier mempunyai peminat misteri.. (yang x misteri sangat.. cz korang dah tau.. uhuhu~~) yang nak sangat tau mengenai identiti dier yang sebenar.. 


p/s:: tetiba rasa macam penyiasat pensendirian yang x bertauliah pula.. cz nak kesan sapa orang tue.. tapi harap2 dapat la.. jgn dier tutup blog awal la.. uhhu~~

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...