::the day u will meet ur love::

gambar hiasan semata2.. 

nak tau satu kisah x.. sedey betul.. aku dengar.. aku tau la.. aku x hensem.. x cantik.. dan segalanyer x lah.. tapi jangan la tunjuk sangat.. buat hati aku betul2 sedey tau.. uhuhu.. kecewa gitu..

kisahnyer bermula begini.. tadi aku maen2 dekat facebook.. dari satu game ke satu game.. then lepas habis semua game tue.. aku melawat la home page facebook.. and ada la sowang kawan aku nie.. maen satu  phrases on facebook.. about the day u will meet you love.. nampak cam menarik.. aku pun cuba la game nie... korang nak tau apa yang aku dapat.. toinkss... dier bagi ayat cam nie kat aku.. "u never meet you love".. memang betul2 toinkss..  kat aku... 

pastu aku yang tak berpuas hati.. try agi.. game nie.. nak tengok la cam mana jawapan dier untuk kali kedua.. hurmm.. untuk jawapan kali kedua nie.. ok sikit dier bagi kat aku.. kali nie jawapan dier.. "u meet ur love on dec 22, 2011".. uhuh.. ok.. jawapan yang baek.. tapi aku nak tengok pula pa jawapan yang dier tulis untuk seterusnya.. aku try agi.. kali ketiga.. jawapan pula berbunyi cam nie " u meet ur love on dec 22, 2010".. biler tengok jawapan tue.. isyhhss.. semakin berganjak kedepan pula dier punya game nie.. then apa agi .. aku terus click consult again...

nie jawapan paling x boleh bla.. ada kew patut.. dier cakap cam nie.. ibarat mendoakan aku pula.. aku tahu la dier tengah bengang dengan aku maybe.. cz click banyak2 kali kan.. nak tau apa jawapan dier.. boleh pula dier cakap "u die after meet ur love".. kureng assem punya jawapan... ad ke patut.. nauzubillah.. minta dijauhkan.. kasian kat aku nie kot.. tahu la aku banyak reject orang sebab nak fokus study.. jangan la sampai macam tue sekali.. (aku reject pun.. cara baek2 kot)... memang x patut game nie.. urmm.. nanti kalau terbuka hati aku nie.. nak terima 'cinton' orang .. mati pula.. kan sedey nama nyer tue..  tak nak la aku.. jadi cam filem2 korea tue.. (walaupun aku minat cerita2 korea tue.. tapi aku x nak pegang watak tersebut.. huuhu).. fikir giler sikit..

disebabkan aku x  puas hati agi dengan jawapan tue.. yang meletakkan aku dalam keadaan x selamat tue.. aku test agi game nie... untuk kali terakhirnya... dan last jawapan aku dapat yang ini... tengok bawah... uhuuh~
Aaa.. tau pun dier nak tarik balik.. kata2 tadi.. kalau x mesti aku saman dah...
( uhu~ nak saman.. banyak duit.. ihhihi)... 

apa2 pun tue semua permainan jew.. sekadar suka2 tak ada kena mengena dengan  yang hidup dan meninggal dunia.. uhuhu.. aku pun tak sanggup kalau benda tue jadi betul.. nauzubillah .. minta simpang dari aku.. dan game nie pun aku stop sampai kat cnie jew.. cz malas nak click agi.. kalau x apa2 agi la dier cakap pula...mau dier tambah2 agi.. aku pun x pasti..

p/s:: mudah2an jodoh aku dikalangan yang baik, beriman dan beramal soleh.. dan mendorong aku kepada kebaikkan.. Insya-allah.. AMINN~~

Comments

  1. saya mendoakan kak sam mendapat jodoh yang baik..beriman =) insyaallah... kawen jangan lupa jempot!!

    ReplyDelete
  2. hahhaa... cam tue lak..
    insya-allah..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...