:: bermulanyer d cnie::

aku sedar permulaan ini.. tapi aku tidak tahu kesudahannya.. dan aku takut dengan apa yang telah aku lalui.. namun aku x mampu mengubah.. satu bentuk kehidupan.. berorganisasi dan berkumpulan.. yang mempunyai banyak hati dan perasaan yang perlu dibentuk untuk menjadi satu.. dengan pelbagai ragam.. dan pemikiran sendiri.. persepsi dan kehidupan.. menyebabkan aku takut.. untuk memulakan semula..

sebabnya.. sebelum nie pun aku ad organisasi tersebut.. UNITE.. satu perkataan yang sering dipegang utuh.. yang menjadi sindiran dalam diri masing2.. kini.. semua tue.. bagai bayangan.. satu perkataan yang dijaja.. dilepaskan.. tiada agi kata2 semangat bersama.. semuanya bagai bersepah.. hancur berderai.. tiada lagi pegangan tersebut dalanm diri masing2.. sekarang pilihan sendiri adalah haluan masing2..

senior juga memainkan peranan.. tapi semuanya bagai satu tolahan.. yang membuakkan kehinaan.. satu benda yang diibaratkan asuh dengan paksaan.. hasilnya.. pemberontakkan.. tak wujudnya seperti didikan.. sebabnya tidak sesempurna tujuan.. aku rindukan 23 itu.. tapi masih wujudkah seperti dulu..

kini aku juga membawa haluan sendiri.. memang tidak wujud agi..
tidak seperti asuhan yang diharapkan..harap yang tinggi juga turut dimusnahkan..
maaf semua pengajar.. benda yang diharapakan .. tidak berlaku seperti yang dijangkakan...

bermulanya aku disini.. dengan organisasi dan wajah yang baru.. tapi aku tidak berani untuk menyatakan apa2.. sebabnya aku takut dengan kemusnahan yang berlaku pada tahap dahulu.. kekuatan dan kekutuhan itu penting .. untuk memupuk kesepakatan..  namun dalam hati masing2 aku nampak.. cahaya yang cuba untuk mengeratkan ukhuwah ini.. walaupun masih kelam.. disebabkan beberapa yang cuba memudarkannya.. sukar untuk diterangi.. tapi.. cahaya tersebut tetap utuh.. untuk menerangi.. 

aku percaya disini.. berlakunya disebabkan keiklasan.. bukan kepura2an yang cuba dibuktikan.. tapi kejujuran yang dipamerkan.. walaupun duri dalam daging.. memang tidak dapat untuk dielakkan.. yang mampu menyusuk kalbu.. tapi keiklasan tulus penting dalam pendidikan.. asuhan sememangnya membentuk peribadi.. subby yang kekadang tegas.. x pernah merosakkan perasaan dan hati untuk mendidik.. tazkirah dan kata2 semangat .. sentiasa dipegang dalam pendidikan..  yang cuba membentuk satu ukhuwah yang sempurna.. perasaan benci dan dendam.. tiada dalam pendidikan.. tegas bertempat.. sesuai dengan pendidikan.. menyebabkan kmi terima dengan rela..

aku harap sangat yang 7 nie.. mampu memberi ikatan yang kuat.. dan dapat melakukan yang terbaek.. bukan kepura2an yang ditanam dalam hati.. hapuskan smua ego dalam diri.. dan luputkan semua sifat2 negetif yang terdapat dalam diri.. disebabkan 3 orang yang ketara.. semuanya.. hancur satu intake.. mudah2an tuhan ubahlah hati mereka.. dan mampu memberi dorongan yang padu dalam intake..aku berharap sangat.. benda yang sama tidak berulang agi.. aku x nak smua tue berlaku agi..TILL DEATH DO US APART.. harap sangat dipegang dengan betul2.. aku sayang intake aku.. begitu juga rimbawan...


p/s:: sesuatu benda .. baik dier baru atau lama.. aku tetap akan kenang dier sampai biler2.. walaupun benda tue banyak mencalarkan aku.. aku tetap sayang..

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...