::sangat2 R.I.N.D.U::

alhamdulillah bersyukur sangat2..
selepas satu minggu lebih aku x online.. kini aku dapat online cam biasa..(x sepenuhnya.. cz hati nie jew kot..) sekarang nie aku dalam keadaan mood the deer without the eyes... (betul kew naval term yg aku bagi nie.. ahh.. bantai jew..) cz sebelum nie aku cakap aku akan offlie selama 3 minggu kan.. tai hakikatnya x.. cz sememangnyer aku berpisah sementara waktu dengan buah hati aku (lappy kesayangan.. cz nak g training kan).. tapi lepas jew abis terining pra-act khamis ari tue.. ktorg dapat tahu bahawa act yang sebenar di tunda kepada 20hb.. (satu waktu yang lama bagi aku)..

first memang aku ingat nak balik.. tapi biler di fikir2kan kembali.. dengan duit training n aku asyik berahat jew kat rumah .. x buat kerja apa.. better aku melepak jew kat kolej.. sambil buat la excersis ap yang patut.. bagi kuat sikit stamina tue.. cz conform kalau duduk dirumah jew.. ak mesti makan , tidur jew... cz malas nak bergerak sangat.. then sekarang ak stay kat kolej dengan keadaan yang teramat boring sangat2.. (dah la tinggal sowng2 jew kat cnie.. nasib baek la berteman dgn beberapa org intake aku.. yg jdi geng joging aku tiap2 petang)

sebut mengenai training.. yang ktorg dah buat.. boleh tahan juga la.. bab fizikal dan mental nyer.. cz kekadang tue fizikal cam x boleh tahan sangat.. tapak tangan.. lutut dan siku.. x yah nak cerita la.. emang dah luka2 n lebam dah.. cz asyik berguling2 atas tar.. tapi tahan jew la..dan paling aku x tahan adalah latihan cangkung lejang.. tue macam nak pevah urat paha aku.. biler asyik duduk bangun sebanyak 30 kali..mmang sakit.. tapi biler hari2 dah buat.. sakit tue dah kurang sikit.. nie smua aktiviti ang x boleh aku tahan..

tapi x smua yer teruk.. cz kekadang ad gak tyme yang ktorg rasa enjoy.. terutama tyme mess etiq.. atau dalam kata laen makan beradap la.. yang nie pun satu gak.. awal2 tue memang stress la nak makan pun.. apa x nyer.. makan kena duduk tegak.. sudu dan garpu x boleh bunyi langsung.. nak pula biler makan ayam atau buah .. memang susah giler.. pastue.. nak suap kena dalam mulut kena bentuk square.. kalau berbunyi kena cakap ''excuse me'' kuat2.. pasti sebelum makan n selepas makan ad request2 dier.. memang bantut selera la tyme tue.. tapi biler dah lama2 memang enjoy.. n x kisah agi dah.. yang penting elakkan bunyi jew.. n special untuk ladies.. ad guys tolong tarikan kerusi agi sebelum makan.. uhuhu~~ special tue..

tue tyme makan.. tyme round malam lak.. agak nerves.. cz x nak satu habuk pun ad dalam bilik.. baju laen kena secure.. x boleh ad kecuali layout malam tue jew.. bilik kena wangi.. bersih.. tersusun.. dan kemas.. hurmm.. tyem nie aku suka.. cz semuanyer kelihatan rapi dan bersih.. perfect.. tapi betul2 proper kew.. tue aku x pasti..

tap nie semua cerita aku, melalui pengalaman selama 5 hari aku lalui pra-act yang di aturkan oleh subby.. bukan yang betul2 agi..  tue pun dah banyak sakit nyer.. aku x pasti cam mana keadaan pula biler aktiviti ayng diaturkan oleh pegawai NAVY sendiri.. 20hb nie.. sangat takut..   ak pula yang join skali dengan ktorg nnti adalah budak2 ALAM.. Akedemik Laut tue.. lagi la taf diorang nyer stamina kan.. uhuh.. menakutkan.. apa2 pun.. aku berdoakan sangat dan berharap.. agar dipermudahkan urusan aku disana.. dpat lalui semua dengan kuat dan baik.. dan dapat menjawap peperiksaan tersebut juga dengan terbaik.. dan dapat dinaikkan pangkat.. INSYA-ALLAH..
P/S:: kawan2 doakan aku yerk.. supaya semuanya aku dapat lalui dengan sabar dan terbaek... AMIN..

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...