::SELAMAT TAHUN BARU::

cepatnyer masa berlalu..
tidur bangun .. tidur bangun..
dah berganjak hari kini.. dah berganjak tahun... iman dan taqwa dalam diri.. ada berganjak x?? kalau semakin bertambah .. alhamdulillah.. yang risau sekarang.. biler berlakunya kekurangan... biler nak pertingkatkan iman dan takwa dalam diri.. cz diri nie dah semakin tua... x lama agi berganjak agi satu angka.. sungguh cepat..
subahanallah..

tahun nie.. macam tahun lepas2 gak.. aku bukannyer letakkan azam pada tahun sebenarnya.. tapi letakkan azam pada tiap2 hari.. namun begi permulaan.. aku akan letak lebih sikit supaya.. semuanya boleh konsisten dan maintain.. macam tiap2 kali mula sem atau kuliah.. aku akan doakan supaya CGPA aku pada tahap dekan.. iaitu 3.75.. itu matlamat aku.. dan aku berjanji juga pada diri aku supaya sentiasa menjadikan diri yang terbaik.. berubah kepada lebih baik.. dan jadi anak yang soleh.. itu.. matlamat aku sentiasa.. dan untuk tahun nie pun.. sentiasa tingkatkan azam tue.. supaya dapat lakukan lebih baik dari tahun lepas.. insyaaallah..

p/s:: selamat tahun baru semua... mudah2 tahun hadapan membawa lebih banyak keberkatan dan kebaikan berbanding tahun nie...

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...