aku.. suram??

kembali kepada sesi touching2.. pada malam hari.. 

biasa la hidup.. bila malam baru boleh fikirkan kembali semua yang dilakukan siang tadi.. kesimpulannya terletak disini.. tapi untuk malam nie.. aku bukan nak cerita mengenai aktiviti aku hari nie.. tapi mengenai hidup dalam dunia maya aku.. iaitu.. BLOG.. 

apa pendapat korang mengenai blog aku??.. boringkan.. banyak sangat touching2.. tapi tue la hakikat aku hidupkan blog nie.. untuk lepaskan segala isi hati aku.. marah.. sedih.. gembira.. sakit hati.. nak maki.. semuanya aku campakkan disini.. dalam kata laen.. ibarat tempat mengadu la.. tempat melepaskan geram dan sebagainya..

tapi tadi.. bila aku tengok cerita anime.. 'My Life Me'.. tetiba aku terfikir mengenai blog aku.. aku terfikir mengenai kehidupan blog nie.. dan perkara2 yang berkaitan.. then aku terus buka blog aku.. suram.. terasa amat suram dalam blog aku.. penuh dengan suasana suram.. dan lagu pun.. alahai.. seperti menambahkan kesuraman.. terasa emo terlebih.. lagi beremosi.. isyhsss...


kalau dari segi warna x payah nak cakap.. memang akan gelap.. tepi keadaan sekeliling agak suram.. ntah... macam aku  nak menambahkan perasaan emo aku terhadap sekeliling.. macam x ceria langsung kan.. aku pun x pasti kenapa.. adakah aku lebih selasa begitu.. ataupun aku saja nak menggunakan trend tersebut.. adakah seperti tue???? x jelas bagi aku untuk menyatakan..  

maybe seperti yang dikatakan Pak Ngah (lecturer pengucapan awam) "manusia melakukan sesuatu kekadang.. adalah diluar jangkaan sedar.. sebagai contoh bila boring tetiba jew kita akan medagu tyme lect mengajar.. sedangkan kita x perasan kita lakukan.. bila kita sedar baru kita akan duduk pada keadaan asal.."
macam tue keadaan yang berlaku.. maybe..

tapi apa yang pasti.. aku akan ubah kot blog aku.. kepada lebih ceria sikit.. malas nak suram2.. macam mana aku cuba hiaskan bilik aku.. dan hidupkan suasana untuk aku study.. cam tue juga akan aku cuba hiasakan blog.. nak hidupkan suasana.. tapi memerlukan masa la.. cz sekarang.. terasa sangat malas nak mengedit2.. touch up2... dan sebagainya.. 

"suasana suram tue.. dibiarkan seketika dahulu"


p/s:: bagi aku anime My Life Me nie..sangat ceria.. tetiba terasa terasa dapat ilham untuk blog..

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...