:: beberapa perkara yang aku x suka ::

malam nie aku nak luahkan sikit isi hati aku.. yang terjadi pada aku beberapa hari nie.. menyebabkan aku sangat2 x suka situasi nie..

>> nak cakap kew pertama.. x yah kotkan.. jz ikut turutan jew..
ok.. aku paling x suka dengan keadaan study aku yang berlaku sekarang.. .. minggu nie dah masuk minggu ketiga aku belajar untuk semester nie.. tapi mood study.. still terkontang kanting.. x tahu hala tuju.. walaupun.. aku cuba paksa diri untuk lakukan yang terbaek.. still x dapat nak ikut dan fokus sepenuhnya.. x tau apa yang aku belajar.. n terasa sangat LOST...

>> rasa terlalu banyak sangat komitmen laen.. membuatkan aku rasa penat... penat sangat.. dengan badan uniform.. dengan kelab... blok.. dan perniagaan (nie mengarut jew.. hihi).. aku terasa serabut sendiri.. walaupun aku still buat.. tetapi rasa cam give up.. n sangat2 penat..  a mampu nak fokus pada study.. PENAT..

>>aku menyampah gak dengan senior2 yang bajet bagus... yang suka mengarah macam2.. n BAJET bAGUS.. aduhsss.. menyampah betul..

>>gatal2 badan.. macam kelopak garam.. aku x pasti kena kerap sangat berlaku sekarang.. tapi kalau tersalah makan sikit jew.. memang akan jadi.. adakah ELERGIK makanan aku semakin menjadi2..?? 

>>nie paling aku menyampah.. tyme aku mandi.. boleh lak ad cacing... merayap2 dalam bilik mandi blok.. astafirullahazim.. sungguh menggelikan.. mau jew aku menjerit dalam bilik mandi tue.. dan dier gak membuatkan aku fobia nak mandi.. eeerrr~~~ GELI doh..

>> perasaan sayu.. bersalah pada diri dan sebagainya melihat kawan.. yang banyak sangat kita buat salah dengan dier.. dan rasa x mampu nak minta maaf dengan dier.. pastu dier x tegur kiter.. kiter x tegur dier.. saling diam diri.. dan bawa diri masing2.. terasa sangat SANGAT BERSALAH tau...

>> dan yang terakhir.. apabila banyak sangat post2 kat facebook.. kawan2 ungkit balik benda tersebut kat dalam kelas.. membuatkan aku rasa BODOH sangat.. kenapa la.. benda2 macam tue aku postkan dalam facebook.. cz orang x faham pun benda tue.. cz x jelas.. laen la blog.. aku boleh terang panjang lebar..  untuk explain.. n x de sapa akan ungkit.. seperti korang x kenal aku kan.. uhuu~~

tue jew luahan hati aku hari nie.. aku bencu tau semua tue..tapi  hakikatnya aku kena lalui gak.. tapi paling2 aku menyampah.. bab cacing tue.. AAARGGGHHH... kau x suka... errr~~~


p/s:: harap sangat benda2 yang aku  x suka nie .. akan habis cam tue jew .. lepas abis cuti nie!!!!

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...