::biler kunci 22 dibuka::

assalamualaikum.. dan selamat semua....
tadi 9.05 malam 6 januari... berganjak agi aku ke satu angka.. dan dibukanya aku kunci umur aku.. kini genap 22 tahun.. uhuh.. semakin tua.. macam tak percaya.. aku dah semakin tua.. cz rasa diri nie.. still x matang2 agi.. still nak ikut gaya2 mengarut agi.. fikiran pun lebih kebudak2an agi.. cam mana tue..  bab ilmu hidup pun.. aku x pasti.. memang aku suka memerhati.. tapi x pandai nak aplikasi.. masih banyak agi aku kena belajar.. terutama dalam bab komunikasi..

cam tue la keadaan hidup aku.. tapi malam nie.. dengan kunci 22 tahun.. aku diraikan.. tapi sebelum tue.. aku rasa bertuah gak.. cz mak aku ingat birthday aku hari nie.. dapat mesej dari mak.. hohoho.. bangga sekejap.. cz selalunya tiap2 tahun aku yang call bagitau.. atau kakak yang gtau.. tapi tahun nie.. mak aku mesej.. wish aku.. TERIMA KASIH MAK...

then tadi gak.. intake aku untuk navy nie ada gak buat celebrate birthday.. yang kebetulan ada agi sowang agi kawan aku yang sama birthday dengan aku.. jadi.. birthday tue.. di celebratekan sekali.. dan aku dah agak benda nie akan terjadi.. cz dier adalah pengerusi intake.. then dalam kata laen .. aku nie cam menumpang sekali gak la... maybe.. apa2 pun kek tue memang sedap.. thanks pada semua intake aku.. cz belikan kek yang sangat sedap tue.. cz aku memang sangat2 sukakan kek.. tapi sayang kek tue x sempat nak di nikmati sepenuhnya.. dah kena lenyek awal agi.. uuhuh~~ sangat sayang... 

then malam nie gak.. aku dimandikan dengan tepung , telur dan air teh bunga.. memang best sangat.. dan terover best.. cz kalau x  asyik kena calit dengan krim kek jew kat muka.. tapi kali nie kaw2 nyer aku kena... abis semua.. giler la.. tapi aku enjoy jew.. x kisah pun...  walaupun mmg banyak aku mengelak... 

THANKS A LOT BUAT IN-TAKE 7.. cz sediakan semua tue..  n nicfe bithday card... aku simpan semua nie.. then.. terima kasih gak kat semua kawan2  n family aku yang wish birthday aku dan kehidupan aku.. aku hargai semua tue.. tHANK a LoTs.. love u OLzss... 


p/s::mudah2an kerja aku lagi better dan sebelum nie.. n doa aku untuk berjaya.. dan inginkan.. mudah2an tercapai hendaknya..

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...