:: rehat dgn blog ::

assalamualaikum.. 
nak tahu.. aku baru jew balik amali tau.. aku nak cakap gak walaupun korang x tanya..  semalam ktorg camping.. yang x pernah aku rasa camping cam tue.. (x de gambar lak aku nak tunjuk kat korang).. tapi.. yang pasti.. semalam.. aku camping.. susah sangat nak tido.. first tue memang la borak2 dgn kengkawan.. cerita pasai blog dan sebagainya.. 

ah'a.. sebut pasal blog.. thnk to cik daniela.. cz menginformkan.. mengenai.. BLOG AKU ADA VIRUS... betul kew??? apa2 pun aku tengah.. mencari dan detect dier.. sowie yerk.. buat semua.. cz tetiba lak benda alah nie datang.. betul2 menyusahkan..

masuk balik cerita tadi.. aku x dapat tido tau.. semalam.. cz macam2 aku fikir dalam hutan tue.. bukan fikir benda pelik2.. tapi fikir mengenai blog.. uhuh~~ sempat jew kan.. tapi ok gak.. sekurang2nya.. aku x dapat tido dalam hutan tue pun.. aku x takut.. cz x fikir perkara2 negetif laen.. jz fikir blog jew.. ihhii~~ dan kawan2 aku gak la kan.. x kan asyik nak pikir blog jew kan...
n tadi aku nak setting balik blog aku.. cz macam2 lak blog aku nie berperangai sebenarnya.. yang aku sendiri x perasaan.. seb baek ada kawan2 yang jadi pembaca setia.. dapat mengesan masalah dalam blog nie.. jadi hari nie.. aku nak setting balik la ap yang patut..

dalam tyme aku godek2  setting blog.. tetiba lak terjumpa statistik dlm blog nie.. yang x pernah aku perasan sebelum nie.. al maklumlah.. aku jz buka menulis jew.. bukan nak godek2 sangat pun.. dan baru aku perasan.... rupa2nyer aku ada pembaca blog laen yang setia dengan blog aku selaen teman aku sendiri.. thnks untuk pembaca tersebut.. cz sebelum nie.. aku fikir.. aku jz SSndi (syok sendiri) jew.. dgn blog aku.. al maklumlah.. nie jew.. tempat luahkan isi hati aku.. thnks sekali agi.. yang melawat..

walaupun x ramai tetamu yang hadir.. tetapi aku cukup hargai.. 
tapi x de hadiah ek.. uhuhu~~
p/s:: agaknyer apa yang korang fikir ek.. lepas melawat blog aku...  urmm..???

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...