::saya sangat jeles~~~::

waa~~ sangat jeles tau.. tyme blogwalking tadi.. tengok blogger yang study di oversea.. banyak pengalaman baru diorang belajar.. negara empat musim.. aku biler agi nak merasa tue semua.. sangat2 jeles..

hahah.. ntah la.. degree pun belum habiskan.. semangat nak keluar negara.. tapi ad program mobility x nak join lak.. bukan apa.. cz kalau join program tue.. kena postpone study satu.. english pun terkontang kanting.. x mati aku kat tempat orang..  kalau sekarang nie.. maybe boleh buat persiapan sikit2 kan nak ke tempat orang.. sekurang2nya ada asas mandarin n jepun.. boleh la aku gerak ke tempat aku nak tuju.. macam cita2 aku dengan kawan aku dulu.. tyme dip.. semangat kitorng nak sambung master kat jepun.. ntah la.. tercapai kew x cita2 tue.. sekarang masing2 sambung study sendiri.. jumpa pun jarang2.. rindu pula kat diorang sebenarnya.. memang ada facebook n skype.. boleh chat.. sembang2.. tapi x sama dengan bersemuka.. lebih mesra sebenarnya..

uhuhu~~ dah start masuk topik laen.. ok la.. apa2 pun aku harap sangat supaya aku dapat gak pergi keluar negara.. x kisah la.. disebabkan study kew.. seminar kew.. urusan kerja.. ataupun disebebkan melancong sekalipun.. aku harap sangat aku dapat gak keluar negara suatu hari nanti.. insya-allah..

....tapi aku lebih prefer kalau aku pergi keluar negara atas urusan kerja.. dari melancong.. cz aku nie jenis manusia yang x pandai nak menjelajah  sendiri sebenarnya.. uhuh~~~...


p/s:: doakan aku yerk.. mudah2an dapat la sambung study kat oversea.. atau buat research sampai sana kew.. uhuh~~ besar cita2 aku  kan.... insya-allah hendak-Nya..

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...