:: hari nie .. punya CERITA ::

hahaa.... aku dah balik KOLEJ... cukup tenang malam nie.. cz banyak agi bebudak yang laen belum balik ke kolej.. untuk memulakan sesi kedua kuliah bagi semester nie..(cz semester break- CNY).. sangat tenang dan sunyi.. aku pun yang baru balik pagi tadi...sampai kolej.. terus buka ternet... sambung cerita yang aku tengok dengan adik aku semalam... NADOME CATABILLE ..satu hari.. aku dan adik aku (peminat giler cerita korea n jepun)..  habiskan cerita tue.. dan balik tadi.. terus ak cari kat ternet..  cz semalam aku buka bb.. sangat slow dan lembab.. kalah siput kebun berjalan.. tapi bile dah balik kolej.. memang dendam aku berbalas.. laju kot.. ternet.. sangat bersemangat mendownload cerita.. disebabkan internet sangat laju... sangat cepat.. kini.. semuanya aku download secara pukal.. hahah.. download banyak2.. tumpang ada masa.. (sangat jahat di situ..)

 petang tadi lak... kawan aku ajak keluar g MINES.. cz foodcourt x buka.. sik ada makan.. mau makan.. jadi nak x nak kena keluar gak.. then tyme aku jalan2 tadi di mines.. aku ad jumpa satu keychain.. sangat comel.. n aku sangat suka.. x tau kenapa terexcited sangat dengan keychain tue.. tapi aku x beli tadi.. terasa menyesal giler.. takut habis.. aku nak juga keychain tue... arggh~~.. jadi sapa2 yang tinggal dekat mines.. n baca blog nie.. klu jumpa keychain tue.. jangan beli.. cz aku nak borong semua keychain tue.. uhuhu..
p/s:: ingat tau amaran aku..  jangan beli..
 muka si cute nie la.. aku nak beli tadi.. tapi dengan gaya lain..

p/s:: isyhh.. tetiba jew dier malu terlebih lak..

tue jew.. cerita aku hari nie.. hahha..  
yang pasti jalan2 tadi.. aku dah abiskan hampir seratus lebih.. waa.. sangat sayang duit aku di situ.. tapi x pe.. cz x boros kepada benda yang bukan2.. semua aku beli barang keperluan jew.. x boros pun mek ek.. hihi~~

 macam2 bentuk gula2 ada d mines..
yg paling aku x tahan gula2 bentuk batu.. gambar sebelah kanan tue.. urmm..

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...