:: aku dan sakit hati::

sekarang nie... hati aku.. dah macam nak remuk sangat dengan situasi... anti giler... dah tak tahu nak buat macam mana... aku boleh contral.. dan aku boleh tenang pada beberapa situasi.. dan aku boleh larikan diri pada keadaan tersebut.. bila aku change no.phone dan sebagainya.. tapi aku tak boleh kari daripada keadaan tue.. apabila aku buka facebook.. dan baca dan lihat berkenaan dengan diorang.. aku x boleh lari.. 

aku tengok gambar-gambar kenangan yang diorang post.. aku jadi sakit hati.. bila mengingatkan kembali dengan keadaan diorang.. dan sekarang.. untuk mengelakkan aku lebih sakit hati.. dan susah nak fokus dengan study.. cz asyik sangat fikir diorang.. aku jarang-jarang nak buka facebook..  dan ubat hati aku dulu..

aku pernah gak terfikir untuk keluar dari group.. remove diorang dari fb aku.. tapi.. tue semua.. kerja tak berfikir panjang.. singkat.. cz bukan selamanya aku akan berada dalam keadaan begini.. tyme aku lapang dan tenang.. aku nak aktif balik dalam semua keadaan.. bukan sekadar tercangak jew kat bilik.. jadi.. tyme tue.. aku rasa aku perlu maklumat untuk aku join kembali.. jadi memang x patut aku keluar group.. dan remove keadaan tue..

tapi hanya untuk ketika kini jew.. biar aku fokus dengan akademik aku....



Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...