::aku dan study ::

start dari esok.. bermulanya minggu kuliah yang ke-9.. minggu ke-10.. hampir seluruhan jenis asgmt2.. yang terkumpul sebelum nie.. kena summit... tapi sampai sekarang.. aku rasa.. jadual aku berterabur dan hancus... semuanya aku terabai.. dan masih berada di awangan.. kelibat sebenar aku tak temui..

ntah.. aku rasa macam separa sedar dengan minggu kuliah semester nie.. banyak kerja aku seperti tak terbuat.. dan result aku first test ari tue pun.. semuanya.. sangat-sangat teruk... uhhhh~~
aku x tahu macam mana agi... aku nak score n cover balik untuk sem nie.. supaya result aku x jatuh..po

dari segi kerja report dan sebagainya pun.. aku rasa tak perfect.. dan sepenuhnya... tuhan.. kuatkan semangat aku kembali.. untuk semester nie.. dan semester akan datang.. supaya akau dapat capai yang terbaik.. amin..

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...