:: andai aku boleh bahagikan diri ku::

penat... biler tengok kerja yang banyak..
letih.. biler terpaksa tangguhkan kerja..
dan tension.. biler orang panggil meeting sana sini..
wahhhh.. sangat banyak benda perlu dibuat... dipertengahan semester nie..
tambahan pula.. banyak pula orang bagi tekanan sana sini.. dengan asgmt.. program.. dan menatang alah bagai...asal malam jew.. memang x da masa nak rest.. ada jew mesej masuk untuk hadiri meeting itu dan ini... tension otak aku... mana dengan asgmat.... presentation.. poster.. slide present.. x siap dibuat.. tambah pula dengan tekanan rakan2 yang x faham keadaan kita.. asyik panggil meeting jew.. senangkan program tue.. memang kita x akan terlibat pun.. saja jew nak habiskan masa aku dengan hadir..aduhsss..tension kan..
bagi la ruang untuk aku melihat kerja-kerja aku yang bertangguh nie... tak berapa hari nak hantar... cz sebelum nie aku dah banyak fokus kat sana kot... bagi peluang pula aku fokus akademik.. dengan trip amali lak sana sini.. banyak kerja aku nak kena siapkan.. sakit.. sakit.. tabah jew la hati...


rasa nak belajar kuasa bayang-bayang naruto.. untuk hadirkan diri dalam semua majlis...

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...