::kenapa nie??::

.. isyh.. kenapa ntah.. sejak dua menjak nie.. aku rasa aku cepat jew nak marah dekat orang... mudah terasa hati.. mudah kecil hati dan nak merajuk.. apa penyakit nie...tak suka betul... lepas tue.. cepat tak berpuas hati dan sebagainya.. dan kalau orang marah ... aku balas balik jew sekarang.. tak macam dulu... kalau orang marah kew.. orang kata apa kat aku.. aku just diam jew.. n buat bodoh jew.. tapi sekarang.. rasa cam semua tue dah x dapat nak control.. nak lepaskan jew.. then.. mula la menggigil satu badan.. lepas dah lepaskan.. isyh.. x faham betul dengan  diri aku sendiri...

aku x suka buat diri aku susah.. x suka buat diri aku sakit.. dan x suka untuk sakitkan diri aku sendiri.. aku nak jadi biasa-biasa jew.. biar orang cakap aku slow.. asalkan semua benda.. yang berkaitan menyakitkan hati atau sebagainya nie.. aku tak rasa.. dari macam nie.. aku nak lepas rasa cam sesak nafas.. ahh~ betul2 x suka... dan tak faham.. 

korang pernah rasa x macam nie???

p/s::  aku tak suka dan tak selasa dengan situasi nie...

Comments

  1. tuh sume myb cz keadaan sekeliling or perubahan hormon kta..hehe..so kite kne la pandai2 control. iam a gul. so faham la hehehe
    keep in touch


    jom bace supermak cz kat sini ade something yang saya nak tanye.neh link nye
    http://cikabusifir.blogspot.com/2011/03/nak-jadi-supermak.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...