:: stress aku dan hilang::

aku x tahu la... nak cakap apa.. tiap kali aku rasa sakit hati dan marah.. air mata aku akan mengalir.. dan terus mengalir.. tue yangb terjadi pada aku.. sekarang.. still aku rasa.. aku aku dalam kepompong.. x mampu bebas.. dan aku x pasti.. kepompong tue.. sebenarnya protect aku .. atau menjadi penjara bagi diri aku sendiri.. tak mampu untuk melihat luar daripada keadaan tersebut atau bagaimana..

aku x faham dengan keadaan aku sekarang.. x mampu bergerak dan berganjak denga lebih jauh.. stress pada semua keadaan.. yang kekadang aku sendiri tak pasti.. orang melihat pada luaran aku.. pandang .. memang mudah.. dan sebagainya.. tapi cuba diorang berada pada keadaan aku.. mampu x untuk berdiri gagah.. pertahankan diri.. melalui keadaan seperti hidup aku kini.. seperti manusia yang tidak berkeruan.. tanpa hala tuju.. dan asyik sakit hati memikir keadaan sekeliling..

dan kekadang.. aku rasa.. mau jew.. lepas segalanya.. aku x sanggup hidup dalam keadaan tension  nie.. dan kekadang aku rasa bodoh.. sebab mengalirkan airmata dengan perkara remah dan tak masuk akal... 

aku pernah fikirkan dengan otak yang waras.. mengenai tekanan yang aku rasai kini... study tungang langang.. result.. entah apa2.. rotu.. asyik memanggil2.. asgmnt bersepah2.. test lagi yang datang.. serabut semua tue.. kawan2 lain.. fahamkah dengan situasi tue.. ahhh.. abaikan.. tapi apa yang pasti sekarang..aku x mampu nak berfikir dengan waras.. kalau dapat pun.. jz sekejap.. bila tekanan datang kembali.. hilang lesap segala kewarasan diri.. dan kekadang aku rasa.. aku dah x mampu nak jadi diri sendiri... aku berharap sangat .. supaya aku dapat lalui dengan hati yang tabah....


ya allah.. aku mohon padamu.. untuk memberi ruang ketenangan kepada aku.. 
untuk aku lalui kehidupan ini dengan sebaiknya.. dan dapat fokus penuhnya kepada study yang ada dengan sebaiknya....

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...