:: blogging nie membuat aku giler.. betul x?? ::

.. sila percaya kenyataan diatas..

.. korang nak tahu kenapa??? terdapat beberapa faktor yang menjadikan aku sedemikian...
  •  menjadi aku gila untuk membaca..
  • menjadi aku gila untuk mengetahui sesuatu benda.. dari maklumat yang korang2 post kat entry korang.. dan terlebih fanatik...
  • takkan turun makan dan minum (memang la .. cz simpan stock makanan dalam bilik..x turun pun x pe)
  • menghabiskan banyak daripada masa harian aku...
  • x siapkan asgmnt yang menggunung dan study..
  • mmengadap laptop 24jam.. (tyme cuti.. kalau ad kelas jadi 12 jam jew)
  • menghabiskan jam kredit uspot aku yang 60jam sebelum cukup satu minggu..
> kesannya..last  minit.. aku cuba nak siapkan kerja aku.. memang akan gila.. uspot dah habis.. terpaksa  tunggu jam 12 malam ari ahad untuk dapat kredit baru... lepas tue termengah2 untuk dapatkan maklumat.. sila jangan jadi macam aku...  asyik blogwalking jew..

p/s:: keluar tajuk jap.. awalnyer  menara KL n KLCC  padamkan lampu malam nie.. kew cahaya dier kabur malam nie..

Comments

  1. memang gila... sebab menerap sepanjang hari layan laptop

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...