::cepatnyer masa berlalu::

..masa berlalu dengan pantas, tanpa menoleh kita di belakang...

pantaskan masa berlalu.. pejam celik.. pejam celik dah nak abis untuk semester nie.. semester depan.. mulalah pelajar baru masuk... dan aku pula naik ke tahun kedua.. lupa sudah tahun satu... 

hari nie pun.. aku ada satu agi trip terakhir aku untuk semester nie.. sebelum aku buat review aktiviti aku untuk semester nie.. yang melibatkan lawatan amali yang aku lakukan pada semester tersebut... untuk imbau kembali kenangan.. 

malam nie aku bertolak.. untuk ke TERANGGANU.. kali pertama nyer tau... lucukan.. baru first tyme aku ke terangganu... walaupun aku dah sampai ke Sarawak.. hakikatnya semenanjung sendiri  tak habis agi aku lawati.. dan dua lagi negeri yang aku belum jejak kaki adalah negeri kelantan dan sabah.. sedey x aku.. serawak yang aku pergi dulukan.. 

namun disebabkan oleh simpati terhadap aku.. kawan aku ajak aku pergi bercuti dengan dier awal tahun depan di SABAH... dah book ticket dah.. tapi kelantan belum juga aku jejak kaki.. uhuhu~~

p/s:: doakan perjalanan aku selamat...

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...