:: cerita sikit ::

.. hari nie punya mood.. terpengaruh dengan cerita kawan-kawan aku.. cerita nyer bermula biler...

ktorg biasa la.. lepas jew habis kelas.. fokus utama adalah... cafe di tengah fakulti.. tempat yang dijadikan sebagai pengalas perut sebelum start kelas yang seterusnya.. tempat gosip.. borak2.. dan mengeratkan hubangan silaturahim balik dengan kawan2 sekelas dulu tyme dip.. (silaturahim.. memang x bleh blah nyer ayat.. tapi tue hakikat.. cz masing2 kelas dah lain-lain.. memang tyme lepak2 kat cafe tue jew.. ktorg akan jumpa dan sembang-sembang..)

nak dijadikan cerita .. tyme borak2 sambil makan tue.. (aku jew la.. diorang dah habis makan.. cz aku turun lambat.. lepak dalam lab dulu.. before tue..)  tetiba diorang buka cerita mengenai MAT LUTHFI dan ANUAR HADI.. yang mana diorang dua nie memang vblog yang agak famous la.. aku kira.. (cz tadi tyme search tentang diorang.... banyak gak yang cakap minat dengan video diorang nie..) macam2 kengkawan aku nie cerita mengenai video diorang nie.. yang menarik2..  sehingga isu tembak menembak...  yang menyebabkan aku pun tertarik bila dengar.. cz sebelum nie pun ada gak aku tengok video mat luthfi dan anuar hadi.. dari blog2 dan facebook.. terutama isu CANTIK ITU SUBJEKTIF dan EAWW... tapi tak perasan lak mengenai ke'famous'an diorang nie.. dan x tahu gak yang diorang nie banyak post video dalam you tube.. ingankan satu tue jew.. biasa la aku jarang2 menilik YT.. kecuali nak cari cerita jew.. ihihihi~~

tapi bila aku dengar cerita kawan2 aku nie.. aku pun start la.. godeq2 di YT.. dan cari... sekarang baru aku tau.. rupa2nyer diorang nie banyak upload video..  best gak.. nie aku sajikan sekali video diorang..
mat luthfi
''cantik bukan subjektif''


anuar hadi
''EwwW''

...psst~~ aku pun kena tembak skali kew.. dari video 'eww' tue.. (abaikan seketika.. hahha~~ jangan marah.. nanti aku baiki yerk.. haha.. ada agi.. )..

...bagus gak idea diorang nie kan.. buat video sambil sampaikan mesej yang berguna untuk masyarakat.. tak boring lak tue cerita diorang.. walaupun lucu.. gurau2.. ada mesej.. buat orang x boring tengok.. dalam masa yang sama.. mampu bagi keyakinan kat diri sendiri untuk bercakap.. dari video nie gak aku terfikir.. la kan.. bagus gak kalau buat begini untuk tingkatkan keyakinan diri dan melatih diri untuk bercakap.. selain melancarkan ucapan.. mampu gak untuk praktis kembangkan idea yang kita ada.. bagus.. bagus.. sebab memberikan aku idea untuk aku cuba improve public speaking aku.. kan.. (tapi aku just private untuk aku sendiri jew la..)

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...