:: diri yang masih *wink~~~ (keawang-awangan)

... bermulanya minggu pepereksaan yang membebankan...
.. mood dalam keadaan begini agi..



sam... please... tolonglah sam...  sedarkan dirimu sam.. wake up.. esok dah exam... SEDAR *sambil tampar2 pipi.. bangun... bangun.. note asyik memanggil2  tue.. (seperti seorang ibu kejutkan anak)

dah berapa hari bergumbira jew dengan game facebook tue.. cityville n frontierville... dah teruk  sangat nie.. bukan ngadap note.. mata mengadap laptop..  visi jadi panda memang dapat.. tapi study x abis juga... kepala dah sakit mengadap laptop jew beberapa hari.. aku rasa.. dah patut untuk dier masuk ke dalam almari malam nie.. selamatkan diri aku darinya.. Da~~ lappy untuk seketika..

esok bermulalah.. hari membebankan aku .. final exam dah tiba.. pagi esok.. hantar take room test (cz aku duduk di bilik bukan rumah ) hahha~~~ *poyos nyer =P..   malam nyer lak ada exam.. good luck untuk diri sendiri.. dan yang mengambil exam gak...

..UNTUK DIRI AKU JUGA..

malam nie.. misi menghabiskan study semua note2.. 
tapi don't worry soalan KBKK.. fokus amali n kelas memang dapat jawab..

pandai goreng sedap la masakan.. tapi jangan terlebih perisa lak.. cz nanti x boleh makan langsung...
GOOD LUCK semua..

p/s:: mudah2an dapat jawab dengan baik esok dan seterusnya.. aku harap sangat masa berlalu dengann cepat...

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...