:: jom mengarut ::

.. imaginasi itu satu benda yang menarik..


korang rasa berfikir tue satu benda yang memberatkan otak tak???  kalau korang cakap berat.. habis tue berimaginasi bagi korang ia memberatkan juga la kan... urmm.. tapi semua tue tak bagi aku.. sebabnya.. bila aku berimaginasi.. aku rasa bebas.. bebas dari bebanan dan masalah.. selesa dan menarik.. sebabnya gaya imaginasi aku lebih kepada nautral.. yang tenang.. contohnya macam pemandangan yang aku nak create.. fenomena dan sebagainya.. yang kelihatan menarik.. dan satu agi.. aku suka imaginasi yang mana aku duduk di kawasan yang tenang dan sejuk.. wah best sangat.. memang khayal habis,..

tambahan kalau hujan-hujan macam nie.. dengan keadaan sejuknya.. aku sangat suka.. buka tingkap luas-luas duduk tepi tingkap dan create imaginasi.. sama gak kalau aku duduk dirumah.. aku akan buka pintu dan tengok hujan.. sangat menyegarkan.. tapi bukan aku banyangkan gaya titanic sebagainya.. tapi suasana yang selesa untuk aku nikmati.. jadi sapa yang nak jadi laki aku.. kena sediakan tempat2 menarik untuk aku kunjungi.. sebabnya aku suka nak berimaginasi di sana.. hahah~~

ok la... aku pun dah tak pasti apa yang aku karutkan.. actually nak alihkan perhatian jap.. cz asyik mengadap buku n lappy jew dan sakit mata... nak pula cuaca tenang petang nie.. hujan turut dengan lebat.. jadi aku rasa cukup selesa untuk aku nikmati.. tue yang aku mengarut sikit tue.. namun aku memang sangat2 suka keadaan yang tenang..  meh aku sajikan kat korang sikit...  suasana dier memang selesa.. 






best kan.. ok kalau korang nak banyak agi pemandangan best. masuklah laman web nie..
nie yang bertambah +++ agi niat aku nak beli  kamera mahal nie.. cz gambar dier sangat cantik..
tapi apakah daya ongkusnya kurang sangat.. tak mampu.. jz cukup dengan hidup jew..
lain kali jew la tuanaikan niat nie.. bila dah keja2 nanti kew.. 
tue pun kalau masih berpeluang jalan2 agi macam tyme study...
ok lah cukup setakat nie dulu.. tyme laen borak agi.. uuhhu * borak kew??
cz esok ad agi paper yang berturut2 sampai ari sabtu nie..
ok.. cau dulu.. Daaaa~~~~


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...