::puas giler::

... masa yang berlalu, biarkan ditinggal bersama kenangan-kenangan indah...

assalamualikum semua.. n salam sejahtera.. uhuh~~ jumpa agi semua.. rindu tau dah lima hari tak mengadap lappy n blog.. rasa memang rindu sangat.. cz lepas jew balik dari TERANGGANU.. semua benda kesayangan aku tetiba buat hal.. lappy jadi blue skrin.. n handset pula mati cz sabun mandi aku tertumpah dalam beg.. habis kena anset aku.. then nasib baek la ada agi satu anset... boleh guna gak.. tapi anset tue la aku jarang guna.. cz dier nyer mesej x terpaksa la aku menahan penyeksaan tue.. hingga la kawan aku ajak keluar ari nie.. baru semuanya ok seperti sedia kala..

puas aku jalan ari nie.. cz semua aku nak aku rasa berganti.. anset rosak.. dah ok.. lappy rosak pun.. dah dibaiki perfect.. dapat dengan background sekali.. (wallpaper lappy pun hilang before nie).. pendriver yang hilang pun dah berganti... yang mana aku dah beli pendriver baru agi.. dengan  siap dengan keychein dier agi... cz aku sakit hati sangat.. pendrive aku yang lama hilang.. dah la aku sayang sangat2 dengan teddy bear yang ada di pendriver aku tue..  sapa yang ambil pun aku tak pasti.. cz aku tertinggal di lab komputer.. sebab nervous sangat nak present hari tue... menyebabkan aku lupa ambik.. biler datang cari balik.. dah x de.. alamatnyer.. memang kena cari baru.. 
pendriver yang hilang dan anset yang mati.. nasib baik ada agi satu..

then hari nie gak.. aku puas.. cz aku dah belikan baju untuk dua orang anak buah aku.. mungkin nie juga menyebabkan aku puas.. uhuh~~ masing2 aku belikan warna biru.. untuk anak abang aku sepasang.. n anak akak aku pun sepasang.. dua2nyer warna biru.. biar sedondong gitu.. uhuhu~~~ mesti comelkan dua2 nie.. tak sabar aku nak tengok diorang pakai baju2 diorang.. tunggu alang balik yerk ayong n eqa.. =)

p/s:: entry yang entah apa2 sikit kali nie.. layan jew la ok..uhuh

Comments

  1. wahh mah bila beli hp bru....heheheh ak jugak la yg tkde pengganti...huhuh

    ReplyDelete
  2. dah lama la hanie.. awal2 sem ari tue agi.. saje jew x nak guna.. selesa guna hp yang lama agi..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...