:: dengan blogger pun boleh jadi satu family::

"Laman sosial, laman yang mengeratkan hubungan silaturahim"
betul kew??


Tak sangkakan.. sebelum nie kita ingat.. laman sosial macam frienster, twiter, facebook jew.. yang boleh kita berkomunikasi dengan orang dan berkenalan dengan rakan-rakan baru.. tapi rupa2nya.. berblogging nie.. sebenarnya lagi advance la dalam perhubungan dan berkenalan dengan seseorang.. mana taknya.. kalau melalui facebook.. kita jz tahu jew apa yang dia makan hari nie.. apa perasaan dia heri nie.. tapi kalau blog.. dari A hingga Z berkaitan dengan diri seseorang kita dapat tahu dengan detail.. (kalau yang jadikan blog sebagai dairi maya dia..) tak kurang juga dengan penulisan sebenarnya.. seseorang dah dapat baca.. dalam diri seseorang tersebut dengan jelas.. jadi bila faham sama faham ..suka sama suka .. namanya dah satu kepala.. dah boleh jadi satu geng.. hari2 kongsi dengan dia.. macam tue la lebih kurang..

apa yang aku merepek kat atas.. rasa macam x sampai jew maksud..  (melalut terlebih).. ok sebenarnya.. aku nak ceritakan tentang perkahwinan Ujang n Yana.. bagi aku.. diorang nie blog yang famous gak la.. cz aku jalan2 mesti ada jew entry tentang diorang.. maybe aku banyak jalan ke geng blogger diorang gak kot.. (maybe la kan)..  aku tengok perkahwinan diorang sangat meriah.. mana taknya .. kalau dijemput gaya macam tue kan.. "klik cnie"..  aku tengok memang meriah la.. cz banyak rakan blogger yang hadir perkahwinan diorang.. dah nampak macam satu family dah semua.. dah lama kenal.. padahal semua rakan2 alam maya jew.. aku rasa bersua muka pun baru first tyme barangkali.. kan..  buktinya jelas di bawah nie..

 kalau tak silap aku nie semua rakan blogger yang pergi majlis perkahwinan ujang & yana
dicopy dari blog  osman yusoef..

apa2 pun aku ucapkan taniah kepada Yana & Ujang
yang melangsungkan perkahwinan diorang pada 2Mei ari tue..
moga berkekalan hingga akhir hayat..
kalau korang nak tengok perjalanan perkahwinan mereka kunjung blog life 101



Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...