:: welcome back ::

" Apa yang korang buat bila bersama dengan keluarga di kampung??"

assalamualaikum.. dan berjumpa lagi.. yang mana kali nie.. aku dah sampai kat rumah.. sangat gembira.. sebabnya hari2 perut kenyang tanpa keluarkan wang sendiri.. uhuhu~~ bahagia sikit.. tapi kena selalu ringan tulang tau.. tolong keluarga di rumah pula kali nie.. bukan bergelumang dengan buku2 dan assgmnt yang bertimbun.. dan memenatkan kepala untuk berfikir.. well.. sebelum memulakan aktiviti aku untuk program cuti empat bulan nie.. aku balik  lepak dulu dengan keluarga.. uhuh~

apa jew yang aku buat kat rumah ???
macam biasa.. bangun pagi kemas rumah.. buat kerja rumah.. petang mula la sesi mengadap tv atau lappy sampai malam.. sambil borak2 dengan family.. maksudnya sini.. kalau mengadap lappy pun.. secara tak fokus.. dengar cerita jep.. mengadap jap.. dengan cerita jap.. last2.. tutup dan buka balik.. tengah malam cam nie... nak pula broadband nie.. agak lembab dan tak selaju uspot kolej.. jadi sangat la malas nak buka.. dan mengadap.. kan.. dan aku pun tak berapa ada cerita sangat nak kongsi juga..

tapi aku nak sisipkan disini.. lagu kegemaran kakak aku yang sowang nie.. suka sangat lagu baru hafiz nie.."Awan Nano"..  sarat dengan nasihat katanya... meh la dengar sekali.. first aku dengar cam biasa jew.. tapi biler dengar lama2 rasa macam ok pula.. jom layan~~~



cam mana lagu nie bagi korang .. ok x???
Jangan sedih2 tau.. apa yang penting korang jaga.. orang yang korang sayang..
selamat hari ibu.. hihi~~ walaupun gambar atas tunjuk bapa.. bulan depan yerk hari bapa..



Comments

  1. kalau kat kg prince lbh suke gi kebun atau dusun cari buah2an yg boleh dimakan..hehe..

    satu lagi sonok klu sume family ade..boley wat bbq..heheehe

    ReplyDelete
  2. wow.. best22.. mesti kg PH banyak dusun kan.. nak pula musim buah macam sekarang.. lepak kat dusun mesti sangat bestkan.. cz sam nyer kampung x de dusun.. jz makan buah yang beli kat pasar jew..

    suasana bbq dengan family pun sangat bast..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...