::salam rindu buat semua::


assalamualaikun dan salam sejahtera semua...

dah hampir sebulan aku tak dapat online dan mengupdate blog.. memang terasa sangat-sangat rindu.. dan bila menulis kembali pun.. sedikit terasa kaku...  namun disebabkan hanya sedikit jew kelapangan yang aku ada nie.. nak tak nak aku nak menulis gak di pagi-pagi hari nie... (al- maklumlah tyme nie jew dapat sentuh laptop pun.. nie pun sebab panas sangat.. dan terjaga tadi.. dah tak dapat tidur agi dah..)

hakikatnya.. aku sangat-sangat rindu pada ruangan blog aku nie.. walaupun semua cerita aku kekadang macam syok sendiri.. tapi aku rasa nak juga berkongsi dengan korang semua.. dan macam-macam cerita aku nak story morey dengan korang semua.. sehingga tak terluah rasanya.. disebabkan kekangan masa dan masalah teknikal yang aku buat sendiri..(apa taknya.. nak ringankan bag punya pasal.. aku tak bawa balik lappy ke kolej.. sekarang terima la habuan kerinduan dari aku sendiri)

ok.. untuk pengetahuan kawan-kawan semua.. aku sekarang masih stay kat kolej.. selepas sempat balik bercuti dua minggu jew di rumah..hari tue(bulan mei)..  tue pun sempat membulatkan diri.. dan makan sedap-sedap masakan mak.. uhuhu.. sekarang nie.. aku ada training palapes.. yang kononnya akan habis pada 10hb jun... telah dilanjutkan sehingga 25 jun 2011... iaitu fasa II ACT pula... rm .. terima jew la.. tapi korang mesti terfikir-fikirkan.. sebabnya sebelum nie aku ada cakap aku join mobility (pertukaran pelajar ke Vietnam) pada 1 jun.. tapi sekarang pun belum pergi..

untuk maklumat korang semua.. aku memang akan pergi.. tapi tarikhnya telah di postpone pada 26 jun 2011.. dan aku kena ada sebelum di sana.. macam aku harapkan sebelum nie.. nak join semua aktiviti kalau boleh.. tamak kan.. akhirnya.. aku dapat.. lepas habis jew training.. terus gerak ke vietnam.. tapi untuk ke vietnam tue.. banyak kekangan yang kami terima terutama bab makanan halal disana.. susah nak cari.. 

namun apa-apa pun perjalanan dan cerita hidup disana.. aku akan rentetkan disana nanti.. dengan lappy aku sendiri.. uhuh.. (cz kawan aku try untuk dapatkan lappy aku dari kedah.. moga-moga berjaya yerk... honey.. uhuh)...

sekian dahulu... untuk hari nie.. jumpa agi tiga minggu akan datang pula yerk..

wassalam....


yang ikhlas,    
sam sunshine06


Comments

  1. wah...ko gi vietnam ker?
    nanti leh tak simpan duit kertas n syiling vietnam yang cantik2 n pos dkt aku
    kalau boleh gtau ekkk
    good luck

    Juvana Episod 7

    ReplyDelete
  2. tiga minggu, apesal tak tiga tahun je. haha.

    ReplyDelete
  3. yunk u kata tak jadi...jadi i pun tak amik =(

    ReplyDelete
  4. welcome dengan lappy sendiri.. wa.. rindu sangat..
    kelibat :: cukup la tiga minggu jew.. cz kalau tiga tahun mesti aku kempunan giler nak main lappy..

    hans:: insyallah hans.. kalau masih ada berbaki agi dong aku tue.. uhuhu~~~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...