VIETNAM : REPORT AKHIR INTERSHIP

 assalamualikum... 

bertemu kembali kita dalam ruang aku kali nie.. wakaka.. buang tension.. iaitu.. SAPA CAKAP MENULIS NIE BEST???... sapa cakap.. mai.. sini mai.. 

ok.. sebenarnya aku nak cerita kat korang semua sikit.. yang menulis nie sebenarnya tak best pun.. (sama la dengan menaip.. tak best pun..) BILER>>>
- kita kekurangan idea untuk diceritakan dan dikembangkan..
-dah bosan dengan apa yang kita buat..
-tak ada point nak cerita dan bercakap..
-dah tak da maklumat lagi nak mengoreng..

kalau korang cakap korang memang suka menulis.. menaip.. tue maksudnya korang memang ada cerita nak cerita.. nak luah.. nak goreng.. dan timbul la minat nak menaip dan menulis tue.. tapi kalau macam keadaan aku sekarang.. memang sangat malas.. nak menulis dan menaip .. sebabnya aku tak ada idea nak goreng.. terutama bila KENA SIAPKAN REPORT.... aduhss.. memang sakit.. kalau tulis blog lain cerita .. semuanya dah dah dalam otak.. tak banyak pakai fakta.. jom ten gok muka2 stress nak siapkan report...

adakah terselitnya ketensionan di muka mereka??
kalikew aku jew yang tension sorang2 nie..

tak apa la.. kalau diorang tak tension.. aku jew yang tension sebab tak dapat mengoreng dengan baik... uhuh.. untuk menghilangkan rasa stress dan tension semasa buat kerja... lakukan seperti ini... 
- tangkap gambar curi.. orang yang tengah khusyuk buat kerja.. 
-jalan2 atau tenangkan fikiran dengan lihat persekitaran kerja kita..
-tulis blog.. salah satu cara lepas stress juga..
-dan last sekali adalah makan.. hahah.. aku suka tue.. sehingga membulat2kan diri aku kalah bola sepak... hahha..
 sekitar tay nguyen university agi.. ambil gambar .. hilang stress..

ok sampai cnie dulu.. karut-karut aku kali nie..  nak sambung buat kerja balik... dan untuk pengetahuan korang juga..  minggu nie adalah minggu terakhir aku tinggal di vietnam.. tue yang semua tengah bertungkus lumus menyiapkan report.. cz ktorang akan balik ari rabu nie jew dah.. dan report nie kena subm,it esok.. jadi semua kena bertungkus lumus.. ok .. bye dulu untuk hari nie.. see u again...


Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...