apa yang aku melalut sebentar tadi??? tak faham bukan.. urm.. ok lah.. kembali kepada ayuh kembali ke sekolah.. sebenarnya nak ucapkan selamat kepada kepada pelajar baru yang sudah mulai mendaftarkan diri ke program ijazah... selamat datang..

dan tak lupa juga bagi adik2 yang masih sekolah juga.. selamat kembali ke sekolah.. dan juga pada student2 yang masih dalam pengajian.. selamat pulang ke kampus.. namun bagaimana pula la nasib aku.. untuk memulakan sesi baru nie.. macam banyak dugaan jew pada aku.. dan menjadikan kampus sekarang adalah zaman kampus tercinta yang berada dalam kurungan seperti ini..  "tercinta"...


tapi bila lihat gambar di bawah nie.. teringat semangat bersama kawan2.. excited.. berusaha.. bersaing demi mengejar ilmu.. dalam masa yang sama sentiasa mencari pengalaman baru.. dengan melalui ragam masing2.. menarik bila dikenangan kembali.. terutama kenangan mula2 masih universiti.. mula2 mendapat kawan baru.. di tempat yang asing.. belajar untuk menerima suasana.. tempat tinggal, pembelajaran dan rakan-rakan.. jauh dari keluarga.. namun semua tue beri kenangan yang sangat bermakna..

  sangat excited..awal2 masuk diploma tyme nie.. matrix card pun belum dapat..

  first tyme nak pergi field.. berkumpul ramai2 tunggu bas..

bila dah kenal.. start arrange program sendiri.. 
buat untuk junior pula

tue semua betul2 jadi kenangan kini.. sebabnya masuk degree.. semua dah mula busy dengan hal masing2.. dan jadual kuliah pun.. semua dah tak sama.. masing2 ada tyme sendiri.. pilih minor sendiri.. buat hal sendiri la senang citer.. jadi susah la nak jumpa.. borak2.. arrange program dan berkumpul sama.. namun apa2 pun yang penting semua bahagia dengan cita2 masing2... dan paling penting ingat tujuan utama.. belajar adalah mencari ilmu.. dan juga pengalaman yang tak boleh ditukar ganti.. success in u life..


Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...