ACT FASA 2, MIDSHIPMENT

Assalamualikum...

hola semua.. harap semua sihat... today.. i'm baru start semester break tau.. betul-betul ketinggalankan.. orang dah lama bercuti.. kita baru mula bercuti.. sedey betul.. dah la tue cuti ada tak sampai seminggu.. uhuu =(

namun tak kisah la.. dalam lambat bercuti tue.. banyak pengalaman yang saya perolehi.. kenal kawan baru.. kenal tentang disiplin.. kenal tetang pertemuan.. kenal tentang navy.. dan belajar banyak pengalaman.. sebabnya.. saya tak bercuti kerana mengikut kursus ACT di Lumut.. seperti yang saya katakan sebelum nie.. dan pergi selepas habis pra-act yang dilakukan di universiti..

penat tue.. bukan kepalanglah.. tapi pengalaman tue penting..apa-apa pun nanti saya ceritakan untuk entry khas punya bagi kursus yang telah dijalankan selama 2 minggu tue.. sebabnya saya tak ada gambar la.. hardisk saya ada pada kawan.. tak dapat nak upload gambar..

dan perkara yang tak boleh blah sekali.. tyme training nie.. macam biasa la aku.. mesti bawa balik parut kesan training.. untuk kali nie.. parut teruk sikit.. iaitu muka yang terbakar yang sangat ketara.. dan kaki yang terseliuh kerana jatuh tangga.. memang sangat memalukan..

apa-apa pun tunggu cerita yang lebih detail nanti ya~~ nantikan.....

19 nov 2020: aku cari balik post ni kata nak cerita tentang training act kat lumut tapi tak ada pun. hurmmm.. zaman ni time midshipment. Best zaman ni training ingat2 balik rasa macam nak turun join training balik. Dapat banyak pengalaman, dapat kenal benda baru dan dapat duit. hahha.. sebab berkawan aku tak kisah sangat mana-mana pun boleh cari kawan . so pengalaman aku rasa benda yang sangat penting. tapi tu la aku ni masalahnya pengalaman ada macam-macam, apart of navy la, pengarah program la, masuk hutan la camping solo perempuan la. macam-macam la boleh cerita tapi tak tau macam mana nak kongsi. bagus juga aku ada blog n. tapi tu la. cara aku sampaikan mungkin tak tersampai juga pada orang diluar sana. Tapi satu aku nak bagi tau tak rugi pun join palapes.

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...