lepak di library hari nie...

assalamualikum..

tengok tajuk pun dah nampak macam buang tabiatkan... dari sebelum nie tak pernah muncul di ruangan blog.. tiba-tiba wujud semula dengan status lepak di librarykan... nampak macam buang tabiat.. tapi tue memang hakikat.. kalau aku ada di library tue perkara biasa kot.. bagi aku.. (kalau kawan-kawan dengar) tapi kalau lepak kat library hari tak da kelas tue.. memang orang akan syak rajin habis la budak nie.. tak da kelas pun lepak di library.. sorang-sorang lak tue... hahha.. ada sapa kisah aku macam nie...

tapi disebabkan situasi sukar untuk dijangka.. so aku nak cerita juga kenapa aku terpaksa untuk lepak di library hari nie.. dan kalau ikutkan hati aku sangat malas nak berganjak dari bilik.. biar berakar bontot dengan kerusi study aku di bilik tue...

aku tak pasti apa masalahnya dengan kolej aku dua tiga hari nie... silap dua tiga minggu nie.. kejap2 air tak ada.. terpaksa merempat bilik air blok lain.. nie pula.. wifi tak ada.. yang terpaksa aku merempat kat library hari nie.. untuk sedut jurnal-jurnal berkaitan untuk siapkan assignment and project aku..  so sesi sedut menyedut berlaku selama 3 jam.. n now.. rasanya cukup dulu aku sedut dan perlu balik...
 wa la weh.. makan pun belum... pagi tadi bangun tido gerak g markas dulu selesaikan apa kerja yang patut.. dengar cerita sana-sini sikit kat office tue.. then lepas zohor gerak ke library.. lupa lak ari nie ari jumaat.. x de bas menunggu kalau pukul 2 tue.. 3 baru start jalan... then kena la jalan kaki tengah-tengah hari rembang ok... sungguh sihat badanku ini... then sampai library buka laptop di pot selalu aku lepak di library.. celah2 rak buku.. (pot paling best aku lepak sebab x de orang d situ.. jauh dari orang) buka laptop.. sih.. x ada line pula.. terpaksa berkemas semula n cari meja kosong yang dekat rak buku yang aku nak untuk dapat lain wifi... 

n now.. segala urusan dah tamat.. supaya aku dapat siapkan keja aku nie dengan secepat mungkin.. cz mood malas aku boleh datang dengan tiba-tiba... 

sedut dari blog orang lain gak...

Comments

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...