sentuhan cinta..

assalamualaikum..

wah apa cerita semua.. topik kali nie bunyi seperti nak gah sangat kan.. SENTUHAN CINTA la pulak.. sebab apa agaknya??? adakah admin dah dilamun cinta setelah asyik disakiti oleh kawan2?? ataupun jumpa kekasih sejati selepas mengadu nasib apa yang dialami?? apa pula akan terjadi dengan pelajarannya kini??  kalau admin bercinta??? dan adakah setelah lama menyepi.. muncul mengadu terhadap kawan2 dan pelajaran.. kini admin ingin bercerita mengenai kisah cintanya pula??? hurmmm... itu semua bakal menjadi pendustaan semata-mata.. atau omongan kosong kalau tetiba admin nak cerita berkaitan cerita cintanya.. sebab admin masih solo molo lagi.. (pssttt.. tue senyap2..) banyak benda karut lain admin nak pikir selain cinta minta nie.. ( admin nie hati batu kew apa ek.. x mo cinta cintun.. layan citer cintan boleh lak..maybe nak tunggu lelaki sejati kot.. lelaki pemimpin ke syurga.. harapan admin tinggi..  (^_^).. hehhe~~`)

ok back 2 d topic... actually.. tyme cuti sekolah ni.. yg baru lepas.. byk kawan admin yang kawin.. and tunang.. sepupu admin yang muda2 dari admin pun dah start tunang2.. so sikit sebanyak terasa la kehangatan kenduri kendara diorang nie.. dan terasa juga la diri admin nie dah semakin tua.. ( dah tua dah aku rupanya (=_=)... sebelum nie perasan muda... hehe!!)  dan disebab itu juga admin dah tangkap cintan dengan seseorang.. hahah~~ (-_-) urmm.. tadi cakap x cinta.. sekrg dah cinta apa admin nie kan betul2 x faham la kan...kan??

admin sebenarnya dah jatuh cinta dengan wedding planner... hehhe~~ oppsst.. silap.. bukan la..wedding design sebenarnya.. hahah~~ not mr. designer ok.. (ada kew wedding planner lelaki??.. hheh) sebab benda tue akan menambahkan lagi kemeriahan kenduri sesorang tue.. mana dengan pelaminnya.. suasana.. dan bilik tidur.. tue akan jadi tarikan  kedua setelah jumpa dengan si pengantinnya.. tau la kata orang.. cukup la sekadar walimatulurus.. x yah nak grand sangat.. lepas nie menangung hutang pula.. tapi bagi pendapat admin.. kalau kena pada design x payah panggil wedding planner.. kita sendiri mampu membuatnya kelihatan ceria dan mewah dengan kerja tangan sendiri..

untuk hari nie.. seperti tajuk tema.. sentuhan cinta.. admin suka pada sentuhan merah dan putih kerana merah itu membara.. dan putih itu suci.. seperti juga perkahwinan yang bertujuan untuk mendirikan masjidkan.. membara dan suci itu penting.. dan admin juga tertarik untuk memilih english style sebab ia kelihatan mewah dan menarik..  jom tengok tema pilihan admin..




 nie kalau nak buat sendiri guna kekratifan sendiri.. untuk jadi seperti di bawah nie... cantikkan..




Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...