Suatu Ketika Dahulu...


suatu ketika dahulu..
inilah wajahku... namun perubahan itu perlu.. untuk memberi idea yang baru...
walaupun semua ini tak ada la jauh beza pun..
tapi semua tue tak penting.. yang penting aku suka dan selesa..

dan lagi..
voice from the room.. sudah jadi ini cerita aku...
sebabnya.. ini adalah cerita dari aku.. cerita kehidupan aku..
yang mungkin dibawa keluar jauh dari kehidupan dulu..

zaman study bakal tamat..
zaman memerap dalam bilik..
dan zaman pekerjaan bakal ganti..
dimana zaman kehidupan baru..
so no room.. just life.. and now story morey jew la kot..

bukan dari dalam bilik lagi dah...
sebab teknologi dah canggih..
nak update blog n facebook tak perlu mengadap pc n laptop dah..
dengan hanya phone and tab..
dunia sudah dihujung jari..
cerita hari nie untuk hari nie.. esok cerita esok...

tapi semua tue ikut kerajinan juga la..
kalau tak cerita tiga minggu lepas pun jadi cerita hari nie juga disebabkan kemalasan mengupdate..
ok.. enjoy kehidupan baru.. dengan INI CERITA AKU.....
...semuanya bermula disini....

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...