Bakal kerjayaku..

 BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Malam esok penentu segalanya.. kerjaya yang bakal aku pilih akan datang.. sepenuhnya aku berserah pada ketentuannya.. kehidupanku.. kerjayaku.. walaupun sebelum nie.. memang aku kejar sepenuhnya untuk sambung master.. phd.. dan sebagainya.. namun demi pilihan keluarga... dan ketentuan aku untuk berjaya dalam temuduga yang telah aku hadiri 22 MAC 2012.. aku berserah sepenuhnya kepada ketentuannya.. mungkin disitu letaknya rezeki yang lebih baik bagi aku.. sama seperti keputusan keluarga aku ada kerjaya dahulu.. cari duit sendiri dan bina hidup sendiri.. walaupun  diri ini masih dalam keadaan berbelah bahagi.. disebabkan itu aku berserah sepenuhnya kepada ketentuan illahi...

pada masa yang sama.. cita-cita dan matlamat aku masih aku teruskan.. tak pasti selepas tarikh esok adakah ia masih diteruskan atau tergantung hingga disini sahaja.. namun aku akan cuba yang terbaik..  sama seperti apa aku lakukan semasa temuduga tersebut.. aku pasti aku sudah cuba yang terbaik..  disebabkan itu aku berserah kepada ketentuanNYA.. dalam masa yang sama.. aku cuba yang terbaik dalam semua keadaan.. baik temuduga ataupun master.. untuk menyambung pengajian aku diperingkat master.. aku dah mula buat pendaftaran.. dan kertas kerja bagi projek aku akan datang.. dan proposol tue akan aku hantar ke sekolah siswazah dihadapan fakulti aku.. semuanya akan aku settlekan esok juga.. dan tunggu persetujuan dari diorang..  apa2 pun aku tunggu esok lah...


esok penentu segalanya..


Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...