Dekorasi.. Dinner.. Pertaulihan


ASSALAMUALIKUM...

Dah selamat sampai di kolej pukul 12.00 malam tadi.. dalam hati sampai kolej semangat nak siapkan slide yang masih bersisa.. tapi bila balik.. buka facebook jap tengok apa cerita baru lepas mengundi.. buka blog jap tengok cerita-cerita yang lain.. tetiba rasa berminat pula nak update blog sendiri...

Dalam blog sering aku cakap, aku sibuk.. aku sibuk sedangkan bukti tak ada pun kan.. so korang rasa korang percaya tak.. tapi hakikatnya.. kalau korang percaya atau tidak apa aku kisah kan.. hehhe.. kerana nie cerita aku.. haha.. tak ada la sampai nak maksud macam tue pun sebenarnya.. tapi sekadar nak kongsi dengan korang kerja-kerja palapes yang aku dah buat jew.. yang aku kata banyak sangat tue.. tapi tak semua program aku sempat tangkap.. ada setengahnya memang betul-betul sibuk sampai tak sempat nak tengok kamera.. ada setengahnya bagi wakil jew tangkapkan gambar.. tapi gambar tue tak juga sampai kat aku.. dan ada setengahnya aku tangkap sendiri..

Sekarang nie aku nak tunjuk sikit gambar-gambar kitorang buat persiapan pra dinner messnite.. ataupun pra majlis makan malam selepas pertaulihan la.. nie buat kat dewan kolej jew tau.. cantik tak ktorg dekorasikan..

 warga-warga perlaksanaan yang sama megembeling tenaga.. siang malam menyiapkan prop yang sesuai untuk dinner.. tyme nie memang dah rasa macam merewang dah.. tiap-tiap malam spent masa siapkan bunga origami yang tergantung-gantung kat tangga tue... macam dah buat bunga telur.. serta siapkan tulisan dan perbagai lagi.. dengan kumpul ramai-ramai sambil bercerita.. merewang la jadinya kan.. namun alhamdulillah hasilnya pun memuaskan..

hasilnya.. cacat sikit gambar first tue sebab tetiba jew huruf P hilang.. kena la potong dan buat baru.. sepanjang majlis nie semuanya berjalan dengan lancar alhamdulillah.. nak tunggu real dinner pula dengan sultan.. pada 25 Ogos nie.. takut la macam mana pula.. tapi tyme tue ajk dekorasi dah tak perlu susah payah sebab buat kat hotel.. lagi senang... tak payah susah-susah.. harapan agar majlis tue pun berjaya seperti juga pra nie.. :)

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...