Aku dan Penceritaan..

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Kawan aku selalu tegur.. yang cerita aku sangat panjang.. dan kekadang terlalu skema.. berpuitis pun ada... macam nak jadi sasterwan.. tapi hakikatnya aku tak pandai pun nak bersastera.. pandai cerita mengarut jew.. apa yang ada di kepala otak.. semua aku nak luahkan.. tue sebab cerita aku panjang.. dan kekadang serabut.. sehingga maksud cerita pun tak sampai..

lagi satu sebab.. kerana memang aku suka nak cerita.. sebab bila aku cerita mulut.. aku rasa tak semua orang nak dengar.. (sebab orang buat tak kisah bila aku cerita.. so aku assume x nak dengar la).. so blog.. sebagai element lain la untuk dengar cerita aku.. kekadang aku rasa orang sikap tak adil pada aku.. aku dengar cerita diorang.. bila aku cerita diorang buat bodoh dengan aku.. sedey betul..so kalau adabany yang sudi baca cerita aku.. aku thanks banyak sebab sudi dengar luahan aku..

sebab kedua bila aku cerita panjang2.. aku harap maksud yang aku nak sampaikan tue.. betul2 sampai pada orang tue.. bukan salah faham.. dan bukan juga salah tafsir.. tue sebab cerita aku kebanyakkan panjang2.. tapi bila diorang suruh aku tolong handle majalah.. aku rasa macam berat pula.. sebabnya.. aku suka buat benda secara bebas.. buka dah ada guide yang perlu aku ikut.. bosan.. aku suka bebas.. free~~~

tue jew aku nak cerita hari nie.. sebab tak nak panjang2.. hahah.. kekarutan itu semua kan.. minggu nie.. minggu last aku di kolej.. before tauliah.. lepas tauliah.. tak tau apa jadi.. untuk minggu nie.. kena handle majalah gempur.. dah rasa macam orang gila aku arrange semua tue.. kena perbaiki second draft thesis.. kena handle budget untuk barang pertauliahan.. dan juga handle.. oh.. bukan handle.. tapi jawab exam final untuk watershed... so goodluck untuk diri sendiri.. 





Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...