Fesyen..

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Terjentik pula hati ini dengan dunia fesyen.. semakin hari semakin cantik dan menarik.. nak pula sekarang fesyen muslimah semakin berkembang pesat.. ibarat cendawan tumbuh selepas hujan.. aku pun dah jadi semakin tergoda dengan dunia fesyen.. walaupun aku nie hanya la seorang yang simple2 saja.. tapi dek kerana selalu mengusya-usya blog orang yang pandai berfesyen.. dan ada style .. dikit sebanyak kita rasa macam.. wah menarik.. dan ingan turut mencipta kelainan juga dalam diri kita.. antara blog yang buat aku terpikat dengan fesyen nie antaranya adalah blog sHea... My Amethyst



ok kan fesyen dia.... tertutup.. tapi lebih kepada skirtkan.. seluar kurang sikit.. tapi tetap ada.. ok sapa2 yang baru nak berjinak-jinak dalam dunia fesyen.. boleh la berkunjung ke blog dia.. aku rasa.. banyak boleh belajar.. tapi.. untuk aku.. hehhe.. ikut keadaan la.. sebab aku lebih suka dengan style aku sendiri.. walaupun orang selalu kutuk kan.. kau tak ada t-shirt lain kew,  hitam jew dengan seluar jeans.. ok untuk pengetahuan korang.. aku nie sebenarnya lasak sikit,.. terutama bab makan.. dulu waktu sekolah, tudung sekolah selalu jew tumpah sos la bagai.. so ambil pengajaran dari situ.. gunakan warna gelap.. untuk tutupkan kelemahan.. tak la nampak comot sangatkan.. that why la aku selalu pakai hitam.. nak cover cubby aku juga kan.. 

ok.. untuk baju kurung atau skirt.. memang jarang aku pakai.. sebab mak aku cakap aku pakai baju kurung nampak pelik.. i don't no why.. tapi macam tue la mak aku cakap.. mungkin sebab selalu nampak aku pakai seluar jew kot.. tue sebab bila aku pakai baju kurung dia nampak pelik.. nak pula aku nie memang tak suka pakai kain sebab rasa mudah masuk angin.. so aku lebih prefer seluarlah.. skirt pun memang tak pernah sentuh la walaupun hati pernah terdetik ingin mencuba.. so untuk pakai bergaya sikit.. maybe dinner jew kot.. nak try fesyen baru.. baru nampak special sikitkan.. dan kenduri juga.. hahha~~

Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...