Sungguh aku giler kan kau..

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Sejak bertemu dia semalam.. bayangan dia sentiasa datang di mata.. bak kata pepatah.. makan tak kenyang.. tidur tak lena lah jadinya.. tapi mampu nyenyak gak la.. cuma tak lena jew.. aku tak tau apa perasaan nie.. tapi harap sangat perasaan nie bukan yang bukan-bukan la..  kerja aku pun tak mampu aku fokus.. sebab asyik fikir dia jew.. betul kew dengan aku nie.. atau ada apa-apa.. sudah la kalau benda nie terjebak.. aku takut aku tak mampu menahan diri lagi dari apa yang aku cuba elakkan sebelum nie.. walaupun ianya sekadar azam baru untuk beberapa hari nie.. haish.. (asyik mengeluh jew)..

nak elak terjebak.. memang aku sangat perlu elak.. tapi blogger pun aku rasa aku perlu elak juga.. mengganggu daya tumpu aku jew.. kat writing.. dah banyak buang masa aku kat cnie... jap2 melawat belog.. jap2 melawat blog.. ganggu betul.. so tak bermaksud.. kalau aku layan dia jap tak bermaksud aku mengganggu aku punya writing kan... hahah~~ idea mengarut aku dah datang..

ok.. jangan dilayan sangat dengan ayat2 tragis di atas yang mampu mengaburi fikiran korang.. kerana ayat2 tersebut adalah poyos belaka.. tak ada kena mengena dengan sesiapa pun manusia di muka bumi ini.. kerana semua ayat tersebut ditujukan khas buat novel yang baru aku beli tajuknya Sungguh aku gilakan kau.. baru beli semalam kerana nak habiskan baucer buku yang masih berbaki RM50.. so tetiba rasa macam nak tarik lagi sebuah novel dari baucer buku tue.. (ok kalau duit sendiri memang takkan aku beli novel.. sebab rasa membazir sangat..) dengan harapan sengang2 lepas habis thesis boleh baca.. NAMUN.. ada perkataan namun disitu... kerana.. bayangan dia sentiasa menarik aku untuk baca.. walaupun tekad aku..

 "selagi tak habis writing.. jangan nak mimpi baca novel" dengan nada ala2 mak tiri..

so dengan tekad terpahat.. hanya mampu ku tenung-tenung cover novel.. di rak buku.. bukan untuk dibaca.. ok plastik dia pun belum aku buka untuk pastikan azam aku berjaya.. hope sangat boleh habis writing dengan cepat...


Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...