Susah Kew Nak Luah Perasaan???

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Sebenarnya... susah sangat ke nak luahkan perasaan.. kalau suka.. cakap jew la suka kan.. tak payah nak pendam-pendamkan.. dah la tak ada orang tau.. alik2 diri sendiri yang rugikan.. disebabkan masing-masing simpan perasaan.. sama-sama suka.. saling berahsia.. sama-sama makan hati.. last-last sama kecewa.. weh rugi kalau korang ada suka sapa2.. korang simpan2.. sebab mana la nak tahu.. kalau2 orang tue pun ada hati kat korang.. tunggu korang bagi jawapan kat dia jew.. last2 korang tak bagi tau.. memag melepas la korang.. rugi-rugi.. acehh.. cakap macam tak pernah simpan perasaan jew kan.. heheh~~

Hari nie... aku nak buka bekung di dadalah.. terutama bagi lelaki.. sila ambil paham benda nie.. kalau korang suka perempuan.. sila nyatakan ok.. because girl's mostly adalah pemalu sifatnya.. itu memang lumrah kehidupan.. so yang lelaki.. as the gentleman guys.. takkan nak tunggu perempuan luahkan rasa hati dulu kot.. bagi respon kew apa kew.. mula jew la kalau korang rasa ada perasaan terhadap perempuan tue.. tak payah nak takut sangat kena reject la.. sebab aku rasa lagi kesian kalau masing2 membisu.. sedih weh.. sedih orang dengar cerita korang... lagi tragis adalah.. so untuk kurangkan peratusan manusia-manusia yang akan hanya menyimpankan perasaan sahaja sedangkan masing2 saling menyukai.. hari ini di blog aku ini.. aku menyarankan sesiapa yang ada hati dengan mana2 orang sila lafazkan suka kamu kepada orang tersebut.. dengan penuh adab kesopanan dan kesusilaan.. ataupun hantar rombongan meminang terus..hahha (idea yang korang rasa boleh pakai tak)...

sebenarnya dah terjebak dengan novel Sungguh aku gilakan engkau... best.. tak menyesal la aku rasa aku beli pun novel tue.. walaupun hakikatnya aku nak menghabiskan baucer buku aku tue.. mula2 baca mungkin rasa macam ala cerita novel semua sama jew.. tapi bila baca.. urmm.. ada keunikkan disitu.. dan aku boleh bayangkan si hero dalam novel.. dikatakan kacak tapi kacukkan india cina jadi muka melayu.. dan gaya dia caring.. so terus aku terbayangkan beberapa orang mix india dan caring yang berhampiran dengan aku.. uhuh~~ dan heroin semestinya bukan aku la..  sebab heroin dia putih melepak.. suka berjenaka dan manja.. kontra giler dengan sifat aku kan.. yang aku suka lagi dengan sikap laki tue..  sangat setia pada perempuan tue.. walaupun dia sangat cintakan perempuan tue.. tapi please la lelaki.. jangan susah sangat melafazkan suka walaupun anda sesetia itu.. sesungguhnya merana jiwa orang lain yang berhampiran dengan anda... hahah~~~

 tak payah buat teruk macam nie.. boleh tak???
Mood melayan perasaan.. mentang-mentang la dah habis writing... tinggal nak mengedit jew lagi.. pastu hanya satu paper jew sem nie.. wah suka-suki betul minggu exam nie kau melayan novel kan di saat orang lain tengah bersusah payah dengan nota-nota bagai dan slide kuliah.. kau hanya mengadap novel.. makan.. tidur.. mengadap laptop.. tue jew rutin kau kan.. doc ajak melawat study site pun kau tak nakkan (ok tue bukan alasan.. tapi memang paper aku tyme tue.. kalau doc pergi awal sikit maybe aku dapat join..).. tapi lihat la dunia.. bertapa beruntungnya budak diploma.. yang sepatutnya menghabiskan 2tahun setengah study.. nak juga buat tiga tahun kan.. saja menghabiskan duit mak bapak...


Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...