Tiger Rock..

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

 Sebenarnya banyak benda yang tak berkait yang aku nak cerita hari nie.. terutama sekali melibatkan diri aku, isu semasa, pembelajaran, kawan-kawan, penginapan, pengajian, ilmu, kehidupan, pertauliahan, gempur, cari bahana, permasalahan, peribadi, cinta, kasih sayang, mak ayah, kewangan, perasaan, dan segala-galanya yang tak mampu aku nak senarai panjang lagi.. 

Tapi disebabkan oleh kepala bengong jap.. sebab mengantuk.. dan takut penulisan jadi bengong lagi macam yang pernah aku tulis di blue hole.. bahana dari sifat mengantuk yang ditahan..tapi  nak juga menulis..  
dan bila kembali kepada real life.. n dunia sedar sebenar.. n baca balik.. rasa macam..
"apa  yang nak aku sampaikan sebenarnya.. keling betul ayat itu.."
walaupun hakikatnya ayat aku selalu keling pun kan.. mean tungang terbalik sangat..
bila berada dalam dunia separuh sedar tue..(ada beza sikit la).. (-_-)"

So hari nie nak santai jew la.. tengok Tiger Rock...
What is Tiger Rock????
Harimau batu.. ada kew?? bukan ada harimau dahan jew kew...atau salah satu hotel di Penang.. 
nama dia pun Tiger Rock juga..

Jawapan untuk semua soalan itu adalah di bawah..

Harimau belajar shuffle... nampak rock apa.. hahah~~
agak2 betul kew edit... kalau la gambar nie memang real ditangkap oleh fotografi...
agak2 apa yang harimau nie nak buat sebenarnya sehingga macam nie sekali gaya dan muka dia..
comel sangat.. tapi maksud sebenar disini just santai malam jew..
selamat bersantai...




Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...