Rise Up..

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

12 tengahari disebabkan kelaparan + semangat nak kemas  meja sendiri di lab.. aku hidupkan la enjin TAG aku keluar mencari apa-apa yang diperlukan bagi menunaikan apa yang aku hajat tue.. dalam perjalanan keluar.. dalam sedang memandu.. terjumpa satu kereta volkswagen yang comel.. warna biru pink.. and tertulis rise up di depan dia.. sambil memandu.. memang memuji-muji kereta tue.. COMELLL... rasa mau aja bergambar dengan dia.. 

dan tetiba kereta tue berselisih sebelehan.. dan menghulurkan sesuatu semasa aku memandu.. dua kotak yang comel.. warna purple biru.. memang.. x sempat la nak berambil kan.. apa benda la si kereta comel nie promoto kan.. mula-mula rasa nak patah balik nak mengambil kotak tue... tapi bila difikirkan promotion di upm nie.. macam-macam la.. tak apa la teruskan niat untuk menghias meja sendiri..
tapi sehingga sekarang tertanya-tanya apa yang diorang promotekan tue.. nak tahu... kul 2 baru masuk lab balik.. kemas meja... lihat hasilnya.. meja aku sekarang... pokok hiasan hasil rembat dari kafe di bawah fakulti.. dia akan menemani aku kini di lab.. tak mau buka bekasnya dari kotak...


Popular posts from this blog

Kinohimitsu review..

::course perhutanan.. jom kenal::

Master by RESEARCH...